Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
🤯 Snabba puckar! Personen på AF (inte egentligen, det är en avdelning som hjälper personer med min typ av funktionsnedsättning) hade tydligen sett en annons innan vårt möte och haft det i bakhuvudet medan vi pratades vid, hen berättade om det och vi kom överens om att hen skulle kontakta dem.
Och nu har jag mitt livs första arbetsintervju nästa vecka! 😱
 
Hade rätt, jag har fullt upp fram till frukost. Nu är allt avklarat+att jag gjort kollegans jobb. Ska boka hotell till en konferens i mars, annars är jag rätt klar för dagen känns det som. Kanske åker hem.
Men förlorar du inte en massa lön om du går hem tidigare så ofta :confused:? Jag fattar att det är trist att inte ha något att göra (något av det värsta jag vet) på jobbet, men det är ju inte kul med löneavdrag heller....
 
Men förlorar du inte en massa lön om du går hem tidigare så ofta :confused:? Jag fattar att det är trist att inte ha något att göra (något av det värsta jag vet) på jobbet, men det är ju inte kul med löneavdrag heller....
Jag kommer in vid sex varje dag, så jag kan sluta vid tre. Jag har en rätt rejäl flex-pott att ta av också (men den börjar minska). Tar dessutom ofta bara 30 minuter lunch och kan gå hem ytterligare lite tidigare eller samla ihop flex. Ingenting dras på lönen.
 
Oj, 15.7 inne och -7.2 ute. Har bylsat på mig sovtröja, kofta, mjukisbyxor av modell tjockare, fårskinnstofflor och svept in mig i ett täcke. Trots avsaknad av underull sover katten nöjt på sin uppvärmda fleecedyna som jag vridit upp en nivå trots elsparandet.

Edit. nu ska tilläggas att jag har ett element under skrivbordet.
 
Skit. Trodde bakluckan frusit fast. Upptäckte idag att inte heller bakrutetorkaren funkar. Samt att bilen larmar för öppen baklucka.
Det har följden att bilen inte går att låsa :banghead:

Nu måste jag leta reda på säkringarna och se om det är nåt som går att byta.
Det är härligt med äldre bilar....:meh:
Hände mig :meh:
Bilen larmade för öppen baklucka trots att luckan inte gick att öppna alls och svarade sen med ett retsamt pinsamt TUT när jag försökte låsa den :cautious:
Fick lämna den på verkstad som väl inte riktigt helt fick ordning på det för när jag skulle tanka nån vecka senare fick jag inte upp tanklocket utan fick klippa av en liten plastspärr O_o
Nu har den fått för sig att inte starta ibland för den tycker rattlåset är i eller nåt ”steering column locked” :meh:
Gäller att alltid parkera med hjulen rakt då går det oftast bra
 
🤯 Snabba puckar! Personen på AF (inte egentligen, det är en avdelning som hjälper personer med min typ av funktionsnedsättning) hade tydligen sett en annons innan vårt möte och haft det i bakhuvudet medan vi pratades vid, hen berättade om det och vi kom överens om att hen skulle kontakta dem.
Och nu har jag mitt livs första arbetsintervju nästa vecka! 😱
Åh va roligt!! Hoppas det går bra 😃
 
Jag funderade på vad jag skulle ge till min faster i julklapp och tyckte att allt kändes så futtigt.
Fick en plötslig idé i natt och nu när jag gick i Clas ohlson så kom jag på den igen.
Köpte målerigrejer, och akrylfärg.

Alltså.
Jag har inte ritat på länge. Ännu mindre målat.
Vad har jag fått för mig? :nailbiting:
 
Jag är inte särskilt bra på saker. Men jag är nöjd över jobbet jag gör på jobbet. Jag är glad och stolt över det jag gör för mina två elever och andra elever och att jag är en bra kollega.
Nu är jag trött men det gör inget.
Glad att jag inte behöver gå ut förrän jag ska fixa joggingrundan i morgon.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 172
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 665
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 021
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp