Äntligen på väg hem efter en stundtals lite väl kämpig jobbdag. Men förutom en incident har den varit lugn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, nej nu såg jag att lagret ligger utanför stan dit jag såg dem köra nyligen. Så de måste ha kört mellan olika personer inne i stan och sedan behövt åka tillbaka och lasta på flera saker de ska leverera. Jag ligger på nummer 3 nu, men klockan är efter den tid som de sa att de skulle köra ut möblerna mellan. Jag undrar verkligen hur de tänker göra, går ej att nå dem på deras telefonnummer. Skulle vara bra att veta om de kommer ikväll eller inte.... Det verkar som att de inte har så stor lastbil heller. Hittills av vad jag sett så verkar de köra fram och tillbaka från lagret (antar jag) inne i stan
Alltså. Det är ju galet slöseri!
Jag tycker att det hade varit ännu roligare om ni faktiskt skulle ge er ut och HUGGA en gran. Jag tänker lite grand som i "Ett päron till farsa firar jul".....Ska sluta jobba och ladda upp för dagens stora crescendo: Anskaffa årets julgran till Brf-en!
Vi ska gå i samlad trupp och införskaffa gran, sen ska alla skratta när finans- grannen ska bära granen hem iklädd helt fel klädsel. Därefter ska den upp i trapphuset, pyntas och därefter ska alla njuta av stunden innan granen traditionsenligt tippar. MEN i år har jag varit förutseende och införskaffat band som ska säkra fast den
Vad bra!Mår inte lika illa och har inte spytt igen. Eftersom jag har en tid den 16 så behöver jag inte gå innan dess. Känns liksom så futtigt att gå till läkare särskilt på en akut tid hos VC. Så många har värre besvär.
Update: pratade med 1177. Eftersom jag inte är uttorkad och bs håller sig på plats ska jag ringa VC imorgon och be om en akut tid. Får prata med VC. Men fasiken vet vad de ska göra.
Mår inte lika illa och har inte spytt igen. Eftersom jag har en tid den 16 så behöver jag inte gå innan dess. Känns liksom så futtigt att gå till läkare särskilt på en akut tid hos VC. Så många har värre besvär.
Update: pratade med 1177. Eftersom jag inte är uttorkad och bs håller sig på plats ska jag ringa VC imorgon och be om en akut tid. Får prata med VC. Men fasiken vet vad de ska göra.
Skicka hit, bara den är kall så det inte blir styltorNu snöar det här. Och nej det är inget konstigt i Sverige 8 dec men jag vill INTE!
Det blir nog styltor för det ballade under broddarna.Skicka hit, bara den är kall så det inte blir styltor
Krya på dig!Hamnar jag tillräckligt efter i tråden kan jag bara komma ikapp om jag är sjuk, vilket betyder: jag är dunderförkyld
Svårt att andas, ont i halsen och i huvudet och blev liggandes en stund på hallgolvet efter att ha rastat hundarna i morse
Hundarna är nu hos föräldrarna, vilket är skönt så jag inte behöver gå ut, men också väldigt ensamt. Svårt att sysselsätta mig med annat än att älta katastroftankar efter ett jobbigt samtal med en vän igår också Hoppas vi kan höras imorgon så jag kan släppa det värsta i alla fall där..
Tur att buke finns ändå!
TackKrya på dig!
Nej, dom kan gå i dvala. Säkert dör en del om det inte finns snötäcke eller annat skydd, men dom är ytterst svåra att ta kål påDu behöver åka in och få det kollat av en läkare
Dör dom inte av kyla menar du?