Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör de egentligen någon nytta? Om inte skulle jag vilja utrota dem på något smart sätt som dödar fästingar men inget annat.Jag vet!! Kan man inte bara förbjuda dom?
Dax att gå till läkaren nu då.Trodde jag det var över? Spydde just igen och mår vansinnigt illa.
Nej de gör ingen nyttaGör de egentligen någon nytta? Om inte skulle jag vilja utrota dem på något smart sätt som dödar fästingar men inget annat.
Med andra ord är det dags att uppfinna något som dödar samtliga direkt!Nej de gör ingen nytta
Det enda djuret som inte har någon uppgift här i världen
Jamen skjut mig igen då... -17
Edit: I'm too old for this shit
Är de inte mat åt ett gäng mindre djur?Nej de gör ingen nytta
Det enda djuret som inte har någon uppgift här i världen
Jodå!Är de inte mat åt ett gäng mindre djur?
De djuren borde kunna hitta lite delikatare saker än fästingar kan jag tycka.Är de inte mat åt ett gäng mindre djur?
Är det med mycket? Har för mig att några veckor-en månad inte gör något. Disclaimer: Är inte utbildad och kan minnas fel.Skit. Missat vaccinationsdatum för hunden. Det lär inte betyda något för honom, han umgås ju extremt sällan med andra.
Men jag skäms lite.
En del djur äter fästingar ibland, men knappast något djur behöver äta just fästingar.Är de inte mat åt ett gäng mindre djur?
En del djur äter fästingar ibland, men knappast något djur behöver äta just fästingar.
Men fästingar finns för sin egen skull och struntar glatt i det.
https://www.nrm.se/faktaomnaturenoc...asvar/vilkenfunktionharfastingen.9005238.html