Allt har som bekant sin tid ❤.Sådärja. Nyss hemkommen från mitt sista nämndmöte. Jag har suttit sen dinosauriernas tid och det är dags att lämna över till yngre, klartänkta förmågor.
Lite vemodigt. Jag är inte förtroendevald politiker längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt har som bekant sin tid ❤.Sådärja. Nyss hemkommen från mitt sista nämndmöte. Jag har suttit sen dinosauriernas tid och det är dags att lämna över till yngre, klartänkta förmågor.
Lite vemodigt. Jag är inte förtroendevald politiker längre
Ledsen att göra dig besviken, men dom går i dvala. Det är bara eld som dödar fästingar + ev ägg ordentligt(jag är jättenöjd med våra 10 minus här nere just nu ). Fästingar går åt osv - det är ju iaf positivt!
Men va tusan då, förbaskade äckliga as. Hade för mig att jag läste nån gång att kyla hade ihjäl dem men kyla med snö skyddar dem, jaha. Synd. Minst sagt. (Arg på äcklena, inte dig )Ledsen att göra dig besviken, men dom går i dvala. Det är bara eld som dödar fästingar + ev ägg ordentligt
Jag vet!! Kan man inte bara förbjuda dom?Men va tusan då, förbaskade äckliga as
Oerhört superdupermegagärnaJag vet!! Kan man inte bara förbjuda dom?
Bor inte du i norr och får typ räkna med det (jag är jättenöjd med våra 10 minus här nere just nu ). Fästingar går åt osv - det är ju iaf positivt!
Här går kylan hårt åt dem då det inte finns något skyddande snötäcke. Stenhårt i backen och tjälen kryper neråt.Ledsen att göra dig besviken, men dom går i dvala. Det är bara eld som dödar fästingar + ev ägg ordentligt
Därför jag blandar ihop det . Förra året hade vi 21 minus här nere just nuHaha, jag bor i östra Dalarna Men det är lika kallt här som hos särbon i Dorotea De hade kring -17 nu
Äsch lite för långt utTyp Ängelholm
Smart, så hade jag inte tänkt på det men klart det är så!Det blir torr och fin kyla när isen fått lägga sig och det inte är något öppet vatten.
Du behöver åka in och få det kollat av en läkareÄtit mer torr baguette. Tycker magen känns lite bättre, så peppar, peppar, har det räckt med att jag bara slutat äta smärtstillande.
Dör dom inte av kyla menar du?Ledsen att göra dig besviken, men dom går i dvala. Det är bara eld som dödar fästingar + ev ägg ordentligt