Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring läkaren, det låter inte alls braTrodde jag det var över? Spydde just igen och mår vansinnigt illa.
Ring läkare/vc.Trodde jag det var över? Spydde just igen och mår vansinnigt illa.
Jag har haft samma nyligen. Fruktansvärt att inte kunna behålla nånting, vara konstant illamående och svag. Mår nu så mycket bättreTrodde jag det var över? Spydde just igen och mår vansinnigt illa.
Fy fan. Vi hade -15 vid 5 i morse... det var skönt med två extra element påslagna. De fick vara på under dagen var lite tidigt att slå av dem när vi åkte.Jamen skjut mig igen då... -17
Edit: I'm too old for this shit
Även hos mig trots att jag befinner mig söderut. Motorvärmaren fick jobba så jag kunde ta mig till lab för prover.Jamen skjut mig igen då... -17
Edit: I'm too old for this shit
Även hos mig trots att jag befinner mig söderut. Motorvärmaren fick jobba så jag kunde ta mig till lab för prover.
P.S. jag är äldre än du...brrrrrr...... D.S.
Samma här! Honkatten drar sig inte för att gå ut hur kallt det än är! Fast nu är hon inne efter knappt två timmar i kylan. Hanen vi miste i somras var så gott som innekatt vid sån här kyla; fick tvinga ut honom 5 sek på trappen för han skulle ta en nypa frisk luft i lungorna . Han var braskatt han ❤Men kattrackan är ute!