Kan vi exportera våra fästingar till rätt kontinent dåVisserligen fel kontinent men de här små krabaterna äter visst massor med fästingar.
Visa bifogad fil 107398
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vi exportera våra fästingar till rätt kontinent dåVisserligen fel kontinent men de här små krabaterna äter visst massor med fästingar.
Visa bifogad fil 107398
Skulle eventuellt kunna uppfattas som en krigshandlingKan vi exportera våra fästingar till rätt kontinent då
Lite nervös över min nya soffa som ska komma i eftermiddag, pga den är begagnad och från en hemsida så har jag inte kunnat provsitta den. Tänk om den är obekväm
De djuren borde kunna hitta lite delikatare saker än fästingar kan jag tycka.
Visserligen fel kontinent men de här små krabaterna äter visst massor med fästingar.
Visa bifogad fil 107398
Nu får det väl ändå räcka. Ring läkaren och sluta försöka leka doktor på egen hand. Du vet mycket väl att dom inte bits. Förstår inte hur du kan spela rysk roulette med den enda kropp du kommer ha. Du får liksom ingen ny så ta hand om den du har.Trodde jag det var över? Spydde just igen och mår vansinnigt illa.
Woohoo, är nu nummer 5.De skulle köra ut möbler fram till kl 17 och jag var nr 8 på listan. Nu är klockan snart 16 och jag är numera på plats nummer ... låt se, drums please ... 6.
Alltså.
Jag tror inte att de hinner med sex stycken på en timme
Såvida de inte planerar att köra ut även efter kl 17 tills alla har fått sina saker så borde de ju planera bättre så att chaufförerna får mindre saker att köra ut på varje runda om det är omöjliga antal att hinna med.
Ok, jag tar tillbaka mina opposum claims.Det gjordes ETT experiment dar opossums, moss, och en massa andra djur slapptes in in "inclosures" dar en hel massa fasting larver fanns. Sedan matte scientists hur manga feta festingar (dvs, sadana som atit av sina varld djur) som fanns dar efter ett tag (minns inte alls hur lange). Mossen hade flest feta festingar som "fallit av", Opossum hade valdigt fa och genast startade ryktet att de at sa valding manga fastingar.
Opossums inte sa kinkiga med vad de ater, men ater helst lite storre byten ... ute i naturen ater de inte fler fastingar an nagot annat djur och sprider EPM, en neurologist equine disease som ar mycket allvarlig. Men de ar fruktansvart sota.
Vi vet inte alls om opossums "gromade" sig sa de foll av ... men det var ett experiment dar stora vaxlar drogs av ett mycket litet experiment, precis som att fladdermoss ater sa mycket mygg ... dar gjordes ocksa ETT experiment ... och mygg var den enda foda som erbjods.