Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har också försökt att bli blodgivare och blev ratad. Jag har inte heller några blodkärl, och OM någon lyckas att hitta ett så får dom inget blod - jag var för besvärlig helt enkeltFick inte ge blod. Det var för svårt att hitta kärlen
Jag har också försökt att bli blodgivare och blev ratad. Jag har inte heller några blodkärl, och OM någon lyckas att hitta ett så får dom inget blod - jag var för besvärlig helt enkelt
Vi får bilda klubb
Nej, Kungsholmen är faktiskt inom tull till stor del så jag räknar det till city. Dessutom är det norr om Södermalm.Ah, nej nu såg jag att lagret ligger utanför stan dit jag såg dem köra nyligen. Så de måste ha kört mellan olika personer inne i stan och sedan behövt åka tillbaka och lasta på flera saker de ska leverera. Jag ligger på nummer 3 nu, men klockan är efter den tid som de sa att de skulle köra ut möblerna mellan. Jag undrar verkligen hur de tänker göra, går ej att nå dem på deras telefonnummer. Skulle vara bra att veta om de kommer ikväll eller inte.
Just nu är chauffören i Kungsholmen och jag bor i Täby (för de utanför Stockholm, det ena är lite söder om stan och jag bor en bra bit norrut om stan)
Fortsättning följer...
Nu blev jag glad! Härligt att du hittade kläder du tycker om!Hemma efter att ha varit ute på shoppingtur. Hittade förvånansvärt nog kläder, och fick dessutom utmärkt hjälp av mycket trevlig butikspersonal. Kommer absolut gå tillbaka dit nästa gång jag behöver kläder.
Okej dåNej, Kungsholmen är faktiskt inom tull till stor del så jag räknar det till city. Dessutom är det norr om Södermalm.
Åh vad kul att du trivs med den!Puuh, där var det nära att de fick köra tillbaka soffan det var knappt att de fick den genom dörröppningen, de fick skruva av dörren först
Det var benen som var lite knepigast, de verkade inte gå att skruva av och hejdade lite. Men med liite milt våld så
Men nu är den på plats!
Jag vågade knappt provsitta den utifall den skulle vara oskön med allt omak att få den på plats
Men nope, den var skön!
Jag slutade titta o bry mig när det klev över 5kr här i skåneJag slits mellan: Wow - det är SÅ vackert ute (snö på granar och en STOR fin fullmåne).... och Det är kallt - elpriserna går bananas....
Har varit hemma en stund. Fyllt på hästarnas värmebalja, mockat och fodrat. Sedan har jag fixat mat (god pastasås på linser och pasta), ätit + druckit lite glögg och julmust tillsammans med julkalendern. Nu ska jag strax baka bröd. Hoppas på bättre resultat än sist. Det blev ätligt, om än lite platt och trist. Jäsningen är väl inte det bästa i låga inomhustemperaturer....
Beror ju lite på orsaken till huvudvärken men mig hjälpte det med akupunktur.Edit: Problemet är att det är ipren alla läkare har sagt åt mig att köra cold turkey eftersom de går via njurarna.
Någon som vet någon annan smärtlindring som inte är panadol eller ipren eller innehåller vad det nu är de gör?
Jag bor i samma elområde tyvärr.... Men just nu spelar det ju nästan ingen roll. Jättedyrt överallt...Jag slutade titta o bry mig när det klev över 5kr här i skåne
Puuh, där var det nära att de fick köra tillbaka soffan det var knappt att de fick den genom dörröppningen, de fick skruva av dörren först
Det var benen som var lite knepigast, de verkade inte gå att skruva av och hejdade lite. Men med liite milt våld så
Men nu är den på plats!
Jag vågade knappt provsitta den utifall den skulle vara oskön med allt omak att få den på plats
Men nope, den var skön!
På sin rätta plats, i inredningstråden!Och VAR ar bilden? Huh?