R
Raderad medlem 68338
Nu dricks det glögg och spelas julig medeltids-progg husets kids har skapat ngn slags danståg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
4hjuling startade efter lite betänketid så nu är vägen och gårdsplanen plogad!Bodypump genomförd. Åkte hem i snöyran och tänkte ploga vår egen väg med 4hjulingen, men den vägrar starta. Laddar bara ur batteriet trots laddare inkopplad Nu gick jag för att få lite mat i magen och hoppas att det blir lite mer kräm i batteriet under tiden.
Sonen önskade sig en get när han var 6-7 år så han fick ett gåvobevis från Action Aid och vi prata om det. Han funderade lite då och då på "sin" get och om den hade det bra.Skulle köpa julklapp till min systerson. Vad önskar han sig?
En get.
Jag brukar bränna gräs på våren. Och faktiskt har det hjälpt och katterna har haft mindre fästingar.Nej, dom kan gå i dvala. Säkert dör en del om det inte finns snötäcke eller annat skydd, men dom är ytterst svåra att ta kål på
God morgon.
Jordfelsbrytaren har slagit ifrån, troligen för flera timmar sen så nu är det kallt och mörkt
Så fint! Jag tror jag lånar den idénSonen önskade sig en get när han var 6-7 år så han fick ett gåvobevis från Action Aid och vi prata om det. Han funderade lite då och då på "sin" get och om den hade det bra.