Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du sitter man i skiten igen. Skulle verkligen behöva hjälp av någon riktigt smart och diplomatisk. Men det är me för fredags Tranan. Torsdags tranan ska försöka sova lite för i morgon får jag nog ordentligt med problem som jag igentligen inte har något med att göra.
 
Försöker få upp värmen igen efter en lång promenad med hundarna i kristallklar vinterkväll.

Stora killen är just nu världens minsta eftersom han gjorde illa höger bak lite. Kände mig för och tror att det sitter i höften. Han blir alltid otroligt närhetssökande när han inte mår bra vilket jag tolkar som ett väldigt fint förtroende från honom. Sitter det kvar får han följa med nästa gång jag ska till fysioterapeuten för min höft.

Nu alltså soffmys under dubbla filtar med lurvig liten/stor kille, risgrynsgröt och rugbyklipp.
 
Fick just mejl om att "prenumerationen"(avbetalningen) på glasögonen gått ut så nu är det helt betalt, härligt :D Är rent otroligt hur glad man kan bli över sånt men är ändå 300:- per månad jag nu kan lägga på annat så :)

Också är det dags gå och lägga mig, skulle bara läsa lite kort medan jag åt mackan men glömde tiden :o ska upp vid 6.30 för dusch, lämna in en retur på postnord och sen jobbet. Så godnatt buke :sleep:
 
God Morgon från Rönnbär!

C6610F17-8857-44A2-ABF8-32867D3523E5.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 180
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 680
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
70 026
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp