Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja luktar den inte illa eller har klumpat sig så använd den.Hemma, funderar på att baka en blåbärskaka. I receptet står det filmjölk eller mjölk. Jag har lite mjölk i kylen som jag tror börjar bli lite gammal - det borde väl gå?
Fick ett viktigt jobbsamtal. Detta utlöser en SERENAD av katt-vrål. Liksom tvåstämmigt vrålande så att jag hör ungefär ingenting.
Fick avsluta och istället skicka ett mail.
Ska tilläggas att direkt jag avslutade samtalet tystnade bägge gaphalsarna och gick och la sig på loftet och somnade.
Ja luktar den inte illa eller har klumpat sig så använd den.
Vår mjölk står ofta i minst en vecka och blir aldrig dålig på den tiden, så det är inga konstigheter! Gällande bären använder jag alltid frysta bär när jag bakar och har inte märkt några problem med det.Den smakar som vanlig mjölk trots att den stått i kylen i nästan en vecka. Ok, nästa grubbelmål. Jag har bara frusna blåbär. Frågan är om man kan använda dem. Det står inte någonstans att det endast är färska utan bara blåbär. Kanske blanda dem med lite potatismjöl?
Fick ett viktigt jobbsamtal. Detta utlöser en SERENAD av katt-vrål. Liksom tvåstämmigt vrålande så att jag hör ungefär ingenting.
Ska tilläggas att direkt jag avslutade samtalet tystnade bägge gaphalsarna och gick och la sig på loftet och somnade.
Förstår du varför jag inte har. katt?Fick ett viktigt jobbsamtal. Detta utlöser en SERENAD av katt-vrål. Liksom tvåstämmigt vrålande så att jag hör ungefär ingenting.
Förstår du varför jag inte har. katt?
Mina är så tysta så när jag pratar i mobilen, det är bara om jag sitter i Skypemöten som de vill vara med i bild.Haft katter. Ingen har vrålat såhär. Tror det är chill så länge du inte väljer oriental/siames eller liknade gaphalsar
Haft katter. Ingen har vrålat såhär. Tror det är chill så länge du inte väljer oriental/siames eller liknade gaphalsar