Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har mest mått kasst och haft ont i huvudet hela dagen, magen krånglat kvällen igår och idag men inte kräkts. Funderar på om jag blev matförgiftad på ett café jag var på igårkväll, var minst sagt tveksam till hygienen där. Hade jag inte varit så hungrig som jag var då hade jag nog gått därifrån, Var nog en orsak till att det var helt tomt där och alla andra fik och restauranger överfulla i området. Men det är lätt att vara efterklok. Kan inte direkt komma på något annat jag ätit igår som skulle kunna vara orsaken. Idag har jag knappt ätit något alls men börjar bli lite piggare så jag ska försöka få i mig lite rostad smörgås och te nu.
 
Akademiska är låst.lösenordet är inte landstinget :)
Screenshot_20220730-174824_Chrome.webp

Här @tanten!
 
Framme på campingplatsen i Rättvik, vi hamnade precis bredvid en hästhage. :love:

För övrigt har jag megaont i huvudet p.g.a. druckit och ätit dåligt samt stress och nackspärr. Och troligtvis för att jag inte tar hand om mig igen. Blir liksom lite trött på mig själv när samma mönster upprepas om och om igen och jag fortfarande vägrar lyssna på kroppens alla signaler. :meh:
 
Tjoho! Bara 38,5 i temp idag! Har äntligen tagit mig samman och målat lite! Sen plockade vi en massa hallon och bakade en kaka.
Nu dricker jag vin iklädd målarrock och pillar på lite detaljer.

9480A9DE-A199-404F-8B74-D3F51F1FF581.jpeg


Går sådär eftersom jag kört sönder alla mina små penslar. Måste köpa nya men ska ta det när jag är tillbaka i Sthlm.

Nu är brorsan däckad. Han ligger utslagen på soffan i biblioteket stackarn.
 
Kvällens kött ser förresten lovande ut. Brorsan orkar ej stå för grillen men kusinen och hans man har tagit över i köket. Fick bra feeling när jag passerade köttet och de jobbar på med ngn slags rotsaksgratäng som också verkar lovande!

DD0AA346-854C-44E9-AFA9-C9639CDBB7E7.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
728
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 134
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp