Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började diska hyllorna i kylenStädat ur skafferiet. Nu funderar jag på när det är dags att åka till stallet
Men det måste väl gå?Ser inga möjligheter att ens koppla mobilen till Wifi , så tvek på på det
Mitt har jag ignorerat i många år. Det står till och med undanställt. Ja järnet strykbräda har jag ingen.En tvätthög, strykbrädan och järnet tittar snett och uppfordrande på mig. Hur länge skall jag klara av att ignorera...
Ungefär samma här. Äger inga kläder som behöver strykas - då hade jag aldrig använt dem.... Strykjärn har jag. Ett gammalt ärvt utan ångfunktion. Förmodligen från 60-talet. Strykbräda har jag faktiskt också, men det är en sådan där liten bordsmodell. Någon gång ibland när jag behöver stryka gardiner eller någon duk så kommer utrustningen fram....Mitt har jag ignorerat i många år. Det står till och med undanställt. Ja järnet strykbräda har jag ingen.
Jodå, hela UAS har fritt wifi. Det heter Akademiska har jag för migSer inga möjligheter att ens koppla mobilen till Wifi , så tvek på på det
Eller landstinget @tantenJodå, hela UAS har fritt wifi. Det heter Akademiska har jag för mig
Solen gick i moln så jag åkte till päronen och fick mat och dricker cider.
Visa bifogad fil 96522
Jag röstar på en lugn pysseldagSitter och funderar på om jag ska rida idag eller om vi ska ta en lugn pysseldag istället.
Tvätta glas jag kan glatt meddela att jag DISKATHann inte med den traditionsenliga semesterskumpan igår, så jag antar att det är dags nu i stället dagens mål är att plocka ihop alla småpryttlar hemma, tvätta sängkläder, och tvätta alla udda glas och skålar och shit. Och klippa tyg. Helst i den ordningen men vi får se