Vad gör vi? Del CLVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt har jag ignorerat i många år. Det står till och med undanställt. Ja järnet strykbräda har jag ingen.
Ungefär samma här. Äger inga kläder som behöver strykas - då hade jag aldrig använt dem.... :D Strykjärn har jag. Ett gammalt ärvt utan ångfunktion. Förmodligen från 60-talet. Strykbräda har jag faktiskt också, men det är en sådan där liten bordsmodell. Någon gång ibland när jag behöver stryka gardiner eller någon duk så kommer utrustningen fram.... :D
 
Solen gick i moln så jag åkte till päronen och fick mat och dricker cider.
4B537153-B243-47E6-A2DD-FF590DCCFF1C.webp
 
Det finns fyra laddningsplatser här. 1, 2 & 4 är upptagna men alla tre står så illa parkerade att man inte kommer åt 3an. Och holländare har noll och ingen respekt för andra i en pool. Om det är mycket folk är det ganska olämpligt att KASTA i sitt barn från kanten, eller? Tydligen inte eftersom det gjordes gång på gång :rage: fick även ryta åt en kvinna att stänga dörren till omklädningsrummet eftersom hon slet upp den för att prata med dottern, och stod i dörrhålet under tiden. :banghead:

Vi åt iaf lunch på toppstugan och det lutar åt grillbuffé på terrassen där till middag :up:
 
Har hållit mitt eget löfte om att vara extremt lat idag, och på den vägen fortsätter jag :D Sov till 10:15 och det mest produktiva jag gjort sedan dess är att duscha, sätta igång en maskin tvätt samt gå en promenad med maken där det blev spontanstopp på ett nyöppnat bagel-ställe. En sesambagel med kallrökt lax och citronphiladelphia sköljdes ner med ett glas hemgjord jordgubbslemonad :d Nu har jag landat i soffan igen med kaffe och choklad och ska se andra delen av gårdagens Nations Cup innan det börjar bli dags att göra sig i ordning inför kvällens roligheter :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
730
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 842
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2
Svar
30
· Visningar
3 135
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 146
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp