Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart!Kan man ha tuggummirosa med puffärm när man är en 34-årig morsa? Jag har identitetskris. Eller jag menar.. frågar åt en vän!
JA!Kan man ha tuggummirosa med puffärm när man är en 34-årig morsa? Jag har identitetskris. Eller jag menar.. frågar åt en vän!
Solklart ja!Kan man ha tuggummirosa med puffärm när man är en 34-årig morsa? Jag har identitetskris. Eller jag menar.. frågar åt en vän!
Blivande raggare i Bollnäs, eller hur @MJLeeKlockan är sex på morgonen och en unge i a-traktor körde precis förbi utanför med Lasse Stefanz på hög volym. Dagens ungdom...
Blivande raggare i Bollnäs, eller hur @MJLee
Varför behöver du få i dig 5 liter på en dag? Tränar du i dag?Dricker vatten och läsk som jag var en fisk, men ändå klarar jag inte hålla en bra vätskebalans.
Har petat i mig 5 liter! och idag är det inte så hemskt varmt.
Jag har bara tränat lätt idag.Varför behöver du få i dig 5 liter på en dag? Tränar du i dag?
Många som är sura har jag märkt, dels för att de la det på Solänget men sen mitt under stosChampionatshelgen någon tänkte dåligt på STKvällstrav på sommaren är verkligen trevligt. Min kompis blev tvåa och gick vidare till Dam-SM. Enda dåliga är att det är 75 mil härifrån.
Visa bifogad fil 94230
Är inte 5 liter lite för mycket då istället?Jag har bara tränat lätt idag.
Nu är det ju för sent för din del, men jag känner bara att jag måste dela med mig av det fullständigt genialiska sättet som min mans kusin levererade vår present på (vi hade också önskat oss pengar som bidrag till bröllopsresan):Borde sätta fart med alla måsten... Måste göra klart kortet tills i morgon åtminstone, vi ska på bröllop, de önskar sig pengar, swishade så jag har lagt lite tid på att fixa ett snyggt kort och insett att jag verkligen har saknat att skapa med papper. Jag hoppas hitta lite mer tid för det i år.
Ja just ja, det är ju urkasst!Många som är sura har jag märkt, dels för att de la det på Solänget men sen mitt under stosChampionatshelgen någon tänkte dåligt på ST
inte när man får tydliga symptom på vätskebrist.Är inte 5 liter lite för mycket då istället?