Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter ju jätteroligt!
Får du ta med hästarna också?
Ja, man är garanterad en stallplats men oftast går det att ta med två. Får dock se hur det bli, om ponnyn säljs och om jag bara har storhästen eller om en annan införskaffas istället. Är också lite tveksam till att ha hästarna där då de går in väldigt tidigt, men det går nog att lösa annan stallplats också :)
Men vad roligt! Grattis och grymt jobbat! 🥳
Tack! :) Blev väldigt förvånad :laugh:
 
Blir en spännande natt i stugan ⛈️

D53BAAEE-4606-4239-A5B1-BF40F3C2958F.webp
 
Jag har semester! … och känner mig jättelåg? Har försökt hålla minen för alla hela dagen: ”Ja, jag går på semester nu - GUD så skönt”. Eh, not. En mycket konstig känsla. Jag kommer inte att sakna själva jobbet under de här veckorna och känner helhjärtat att det är läge att släppa och stressa ned, men känner mig lätt onormal som inte är glad över att den enda tiden på året jag egentligen inte behöver bry sig ett skit om någonting väsentligt ligger framför mig. Jag är ganska knäpp, tror jag. 🙄 Förhoppningsvis hinner det vända ganska snart nu under de få veckor jag nu har till förfogande att GÖRA PRECUS VAD JAG VILL.

Till att börja med: Sovmorgon! Försökt till i alla fall.

Kämpa … ;)
 
Jag älskar funktionen där det kommer upp minnen på FB :D

För tre år sen idag var vi hos mammas moster i Finland. Vi visade henne bilder från mormors begravning som hade varit några veckor tidigare (hon kunde tyvärr inte komma) och hon frågade om vi kunde skicka några bilder så att hon kunde framkalla dem. Eftersom hennes mobil var en väldigt gammal knapptelefon som inte kunde ta emot bilder sa hon "skicka dem till *barnets namn*"
Jag: "okej, vad har *barnet* för telefonnummer?"
Hon: "jag vet inte, jag har det inte"
Mamma: "men du ringer ju *barnet* hela tiden?"
Hon: "nej, men det står bara *barnets namn*"

Hon menade alltså att hon inte hade hans nummer eftersom det bara stod ett namn på skärmen när hon ringde honom :rofl: :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 511
· Visningar
42 559
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp