Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för utbildning?Verkar ha blivit antagen till förstahandsvalet till gymnasiet och inte femte som jag trodde först
Vilket betyder att jag flyttar en bra bit, ner till Skåne. Har varit där en gång innan och det verkade trevligt. Ser fram emot flytt
Naturbruk hästhållning med tillägg så att man även blir högskolebehörig. Tänkte höra med dem om det är möjligt att lägga till fysik och högre nivå matte också bara för attVad är det för utbildning?
Blev så nyfiken.
Låter ju jätteroligt!Naturbruk hästhållning med tillägg så att man även blir högskolebehörig. Tänkte höra med dem om det är möjligt att lägga till fysik och högre nivå matte också bara för att
Men vad roligt! Grattis och grymt jobbat!Naturbruk hästhållning med tillägg så att man även blir högskolebehörig. Tänkte höra med dem om det är möjligt att lägga till fysik och högre nivå matte också bara för att
Ja, man är garanterad en stallplats men oftast går det att ta med två. Får dock se hur det bli, om ponnyn säljs och om jag bara har storhästen eller om en annan införskaffas istället. Är också lite tveksam till att ha hästarna där då de går in väldigt tidigt, men det går nog att lösa annan stallplats ocksåLåter ju jätteroligt!
Får du ta med hästarna också?
Tack! Blev väldigt förvånadMen vad roligt! Grattis och grymt jobbat!
Åh vad kul!! Får man fråga vad du ska gå för linje?Verkar ha blivit antagen till förstahandsvalet till gymnasiet och inte femte som jag trodde först
Vilket betyder att jag flyttar en bra bit, ner till Skåne. Har varit där en gång innan och det verkade trevligt. Ser fram emot flytt
Välkommen till Skåne!Verkar ha blivit antagen till förstahandsvalet till gymnasiet och inte femte som jag trodde först
Pottfrilla! Så snyggt!Funderar återigen på att klippa av mig håret Tanken kommer med jämna mellanrum. Men det är ju så långt nu! Och vad skulle jag ha för frisyr annars?
JA! Absolut! 100% Euro DollarPottfrilla! Så snyggt!