Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var fullGröne Jägaren?! Du är modigare än vad jag är...
Jag var full
Tacka nej o börja omHjälper en släkting sälja ett hus, budgivningen går ut om tio minuter och det har enbart kommit in ett skambud. Tråkigt.
Jo, nu gick det hela ut. Tänker att de som lagt skambudet kan få betala utgångspriset, annars är det väl bara att börja om. Får se vad mäklaren säger.Tacka nej o börja om
Så beskrev min mamma min häst! Hon kan inget om hästar alls, men när hon (hästen) skadat sig och fick promenader så gick mamma med henne ibland, kan tycka vara lite osäkert- en häst ihop med en kvinna som inte kan ett dugg om hästar? Hon hanterade henne som en hund bara, det gick det med sa hon, hon förstod vad hon menade Minns den gången de gick på en väg en bit och så kom en bil och min häst hade rumpan ut så bilen stannade. Mamma stod där och knuffade på hästen för att hon skulle ta in rumpan, hon var mer upptagen med att äta det gröna gräset och brydde sig föga om mamma och väntande bil. Efter lite knuffande och "nu får du flytta på dig, det kommer en bil", tröttnade mamma, lyfte upp huvudet och gjorde en volt med henne och manövrerade rätt henne. Föraren väntade lugnt i bilen och skrattade åt mammaSjälvklart Han är som en stor hund
Förgäves. Strax på väg hem igen.Håller tummarna @tanten
Tack! Jag kommer alltid att prioritera mina kunder framför chefens onödiga möten@Zinfernia Fortsätt prioritera kunderna. Det ger guldstjärna i min bok.
Skönt att hästen är bättre ! Är diagnosen ändrad nu?Idag börjar rehaben för hästen och vi var ute och tömkörde i värmen. Härligt tills jag plötsligt trampade snett och föll ned på grusvägen. Har nu ett blodigt skrapsår på knät och benet samt en lindad fot.
Men hästen var nöjd, hade såklart mat med sig i munnen. ❤
Visa bifogad fil 94198
Vi fick ingen diagnos, men misstanken är pålagringar kring ryggraden. Men vi har inte kunnat röntga ryggen för att konstatera det.Skönt att hästen är bättre ! Är diagnosen ändrad nu?
Good Luck! Det samtalet skullejag gärna ha hört.Tack! Jag kommer alltid att prioritera mina kunder framför chefens onödiga möten
Och by the way, nu har jag kommit på hur jag ska slippa vårt medarbetssamtal nästa vecka.
En minut innan mötet ska börja lägger jag ut några annonser på Blocket där jag säljer en dyr bil jättebilligt, jag hyr ut en lägenhet i stan till en vrakpris, jag mer eller mindre skänker bort en ny iPhone och liknande.
Sen kanske jag också ska posta mitt nummer på typ BodyContact och skriva att män som vill ha telefonsex gärna får ringa mig pronto.
Kommer att få så många samtal att mötet blir avbrutet hela tiden
Bättre förslag använd chefens nummerTack! Jag kommer alltid att prioritera mina kunder framför chefens onödiga möten
Och by the way, nu har jag kommit på hur jag ska slippa vårt medarbetssamtal nästa vecka.
En minut innan mötet ska börja lägger jag ut några annonser på Blocket där jag säljer en dyr bil jättebilligt, jag hyr ut en lägenhet i stan till en vrakpris, jag mer eller mindre skänker bort en ny iPhone och liknande.
Sen kanske jag också ska posta mitt nummer på typ BodyContact och skriva att män som vill ha telefonsex gärna får ringa mig pronto.
Kommer att få så många samtal att mötet blir avbrutet hela tiden
HAHAHA herregud, varför tänkte inte jag på det?! Briljant som vanligt @dobbis!Bättre förslag använd chefens nummer