Han har också en glasdörr Ska kolla om jag får klippa av honom lite hår för att kunna använda till vodoodockan.Piltavla på chefens dörr!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han har också en glasdörr Ska kolla om jag får klippa av honom lite hår för att kunna använda till vodoodockan.Piltavla på chefens dörr!
Tror att du behöver avskärma dig lite för att vara mer effektiv, ett draperi kanske? ett annat alternativ är att sätta piltavlan så den döljs när dörren är öppen, eller har du glasväggar också?Mitt kontor har en glasdörr
Jag har faktiskt några vanliga väggar, kanske får smäcka upp den därTror att du behöver avskärma dig lite för att vara mer effektiv, ett draperi kanske? ett annat alternativ är att sätta piltavlan så den döljs när dörren är öppen, eller har du glasväggar också?
Nej, det är faktiskt riktigt gott !Låter vedervärdigt
Värt att tillägga är förresten att min närmaste kollega var mer än fem minuter sen till mötet för att han plötsligt kom på att han 1. skulle gå på toaletten innan () och 2. satt och pratade med en av våra montörer under mötets gång för att visa en detaljbild på ett kommande montage.
Han fick inte någon tillsägelse alls.
Man brukar ju säga att man förvandlas till någon av sina föräldrar ju äldre man blir, jag håller på att förvandlas till en yngre version av min morfar upptäckte jag nyss.
Jag skulle vilja beskriva det som köttbuljong som har fått stelna typ som aladåb. Brunt och halvgenomskinligt. Man skär skivor av det och lägger på smörgås.
Känner det med...Drog precis igång ac:n på undervåningen. Juni blev första månaden på över ett halvår som vi inte förminskat vår förbrukning...Men tur dessa inte är några värstingar!Fortfarande hett
Hygrometern fick slut på batteri igår.
Ska kolla om jag har såna batterier.
Klibbigt inne som sjutton
Nä, det tror jag faktiskt inte. Det har nog mer att göra med att min närmaste kollega (tillika bästa vän) är betydligt mer tolerant mot honom än vad jag är. Jag är helt iskall och pratar bara med honom om jag måste medan min kollega är mer stöttande och vänligare, även om han erkänner mellan oss två att han också tycker att chefen är en tönt.Jaha, kräket till chef har problem med kvinnor också
Matminnen från mina år i Dragör dyker upp. Jag var stammis i en liten sm'orrebröd-foretning och deras sky var supergod och passade till det mesta utom egg Royal med röget ål, Stjerneskudd og Solnedgang over Gudhjem.Ja, mycket mycket gott! Har älskat det sedan jag en tvärhand hög typ Men folk tycker att det är udda har jag märkt. Då blir det mer till mig! Man kan ha sky på nästan allt, leverpastej, skinka, salami, ost... Inte kaviar dock. Eller, har inte testat, jag drog gränsen där utan att testa, vet inte varför...
Nä, det tror jag faktiskt inte. Det har nog mer att göra med att min närmaste kollega (tillika bästa vän) är betydligt mer tolerant mot honom än vad jag är. Jag är helt iskall och pratar bara med honom om jag måste medan min kollega är mer stöttande och vänligare, även om han erkänner mellan oss två att han också tycker att chefen är en tönt.
Jag är ärligt talat rena mardrömmen mot chefer som jag inte har respekt för Inte ett dugg tolerant, superkort stubin och en jävla attityd.
Jag tror ärligt talat inte att det har med hans kvinnosyn att göra, det här är första gången han behandlar oss olika och jag kan förstå att han i sin tur inte har det lätt med mig så att det spiller över emellanåtFast jo. Jag har sett det så ofta att chefer är tillåtande och tom undfallande gentemot män men gör en kvinna samma sak så blir det nedslag direkt. Unket.
Att han sedan inte betett sig så att han fått din respekt gör inte att han får ha två uppsättningar regler. Sen tycker jag att det inte är helt ok att reagera som du gör men jag hade gjort likadant (något jag typ behöver jobba med
). Blir jag sne på någon riskerar jag att vara en total bitch.
är allmänt lost i vår bransch. Han har varit här i två månader men han har fortfarande inte lärt sig våra produkter, han kan inte ett dugg om något av våra projekt och han upprepar hela tiden samma självklarheter.