Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, mycket mycket gott! Har älskat det sedan jag en tvärhand hög typ Men folk tycker att det är udda har jag märkt. Då blir det mer till mig! Man kan ha sky på nästan allt, leverpastej, skinka, salami, ost... Inte kaviar dock. Eller, har inte testat, jag drog gränsen där utan att testa, vet inte varför...Sky brukade vi äta hos min faster i Malmö. På macka tillsammans med leverpastej.....
Har försökt googla sky och hittar inget. VAD ÄR DET??Ja, mycket mycket gott! Har älskat det sedan jag en tvärhand hög typ Men folk tycker att det är udda har jag märkt. Då blir det mer till mig! Man kan ha sky på nästan allt, leverpastej, skinka, salami, ost... Inte kaviar dock. Eller, har inte testat, jag drog gränsen där utan att testa, vet inte varför...
Jag skulle vilja beskriva det som köttbuljong som har fått stelna typ som aladåb. Brunt och halvgenomskinligt. Man skär skivor av det och lägger på smörgås.Har försökt googla sky och hittar inget. VAD ÄR DET??
Och det är godare än det låter!Jag skulle vilja beskriva det som köttbuljong som har fått stelna typ som aladåb. Brunt och halvgenomskinligt. Man skär skivor av det och lägger på smörgås.
Jag och vår chef är definitivt på kollisionskurs.
Vi hade veckomöte på morgonen. Vi brukar ha det varje vecka, det tar ungefär en timme för oss att gå igenom vad som hänt under veckan och vad som sker framöver.
Jag fick ett telefonsamtal från en av mina kunder. Jag gick ifrån mötet och svarade i telefonen, var borta i max 3 minuter.
När jag kommer tillbaka blev jag tillsagd av chefen att inte svara i telefonen under våra möten. Jag invände med att det var ett viktigt samtal, varpå chefen svarar att våra möten minsann är viktiga också.
Då lackade jag ur (världens kortaste stubin? ) och snäste av honom inför hela gruppen genom att höja rösten och deklarera att jag faktiskt har jävligt mycket att göra för tillfället - vilket är helt sant.
Jag blir så less. När vi tidigare hade en tillförordnad chef var det aldrig några problem att gå ifrån och svara i telefonen om man behövde göra det, tvärtom. Vår tidigare chef sa alltid att om man behövde svara så skulle man göra det. Kunderna framför allt.
Äsch vem behöver kunder för att driva sin verksamhet!Vilken idiot. Har du pratat med högre chef?
Att rent ut säga att du ska ignorera en kund är så jävla puckat att det finns inte.
Edit: Vilket bla är något jag hade tagit upp med högre chef
Nej, han är på semester så jag får vänta till efter sommaren.Vilken idiot. Har du pratat med högre chef?
Att rent ut säga att du ska ignorera en kund är så jävla puckat att det finns inte.
Nej, han är på semester så jag får vänta till efter sommaren.
Men ja! Kom igen, samtalet tog inte ens tre minuter av ett mer än en timmes långt möte Dessutom har jag helt galet mycket att göra nu eftersom vi måste få klart allt innan semesterveckorna så han ska vara glad att jag ens närvarade överhuvudtaget.
Det är ju det jag har Buke till Min egna klagovägg!Ett tips är att skriva ner allt sådant här så du verkligen kan visa på när det hänt och frekvensen. Minnet är förrädiskt.
Det är ju det jag har Buke till Min egna klagovägg!
Värt att tillägga är förresten att min närmaste kollega var mer än fem minuter sen till mötet för att han plötsligt kom på att han 1. skulle gå på toaletten innan () och 2. satt och pratade med en av våra montörer under mötets gång för att visa en detaljbild på ett kommande montage.Nej, han är på semester så jag får vänta till efter sommaren.
Men ja! Kom igen, samtalet tog inte ens tre minuter av ett mer än en timmes långt möte Dessutom har jag helt galet mycket att göra nu eftersom vi måste få klart allt innan semesterveckorna så han ska vara glad att jag ens närvarade överhuvudtaget.
Låter vedervärdigtJag skulle vilja beskriva det som köttbuljong som har fått stelna typ som aladåb. Brunt och halvgenomskinligt. Man skär skivor av det och lägger på smörgås.
Gärna! Den är nog smidigare att gömma i någon hurts på kontoret än piltavlan med chefens bild som jag snart kommer att behöva sätta uppVill du ha en voodoo-docka också?
Tips för piltavlan är annars insidan av din dörr om du har eget kontorGärna! Den är nog smidigare att gömma i någon hurts på kontoret än piltavlan med chefens bild som jag snart kommer att behöva sätta upp
Mitt kontor har en glasdörrTips för piltavlan är annars insidan av din dörr om du har eget kontor
Piltavla på chefens dörr!Mitt kontor har en glasdörr