Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ät! Att sova hungrig är ju omöjligt har jag märktLigger i sängen, påbörjat ännu en ny bok tills jag kom på att jag är hungrig Nu är frågan om jag orkar gå upp och äta eller om jag ska vänta till frukost.
Jag förstår dig! Min farmor, den finate människa jag någonsin känt, har varit borta i nånga år men jag saknar henne fortfarande och kan gråta när jag tänker på henne,Sitter på en klippa och gråter lite över farmor. Lyckades bli sugen på hennes pyttesmå bullar, lyckades sen tänka att "de kommer aldrig igen" och sen var det kört.
Så sa att jag skulle ringa mamma så jag skulle få vara i fred men sitter här och är arg på demens och alzheimers, och ledsen över allt det där som inte längre finns.
Vill inte prata med pappa om det just nu för jag vet att det gör ont i honom med. Men i morgon ska jag åka och hälsa på farmor så någonstans känns det bra i alla fall.
Ja fick bli något litet för annars kommer jag bara vrida och vända på mig tills jag inser att jag måste gå upp Har jätte svårt fortfarande att ställa om att jag måste äta med jämna mellanrum men går bättre och bättre iafÄt! Att sova hungrig är ju omöjligt har jag märkt
Ät, det går inte sova hungrigLigger i sängen, påbörjat ännu en ny bok tills jag kom på att jag är hungrig Nu är frågan om jag orkar gå upp och äta eller om jag ska vänta till frukost.
Pappa har en liten manick som funkar som startkablar men man behöver bara den lilla manicken.
Den skulle förmodligen hem och sova..Klockan är sex på morgonen och en unge i a-traktor körde precis förbi utanför med Lasse Stefanz på hög volym. Dagens ungdom...