Allt med deg är bakning- kladdigt och jobbigtBara lite OT - det föll mig inte in att paj skulle räknas in under bakning.
slut OT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allt med deg är bakning- kladdigt och jobbigtBara lite OT - det föll mig inte in att paj skulle räknas in under bakning.
slut OT
Pappa har en liten manick som funkar som startkablar men man behöver bara den lilla manicken.Efter en grannes hjälp med att starta min bil med startkablar så för jag till stallet. Vi gjorde upp en plan för hans rehab, så nu gäller det att följa den och hoppas på det bästa. Vill verkligen ha kvar honom. ❤
Låter smart! Visste inte att det fanns. Kan egentligen inget om bilar.Pappa har en liten manick som funkar som startkablar men man behöver bara den lilla manicken.
Fråga författaren vad den menade.”Hopparande”. Vad är det för autocorrect egentligen? Vad betyder det ens?
Då ringer vi dig om det behövs regn..Tände grillen och frammanade regnet!
Våra katters 2 syskon smet ut (innekatter) i måndags tror jag det var (11 månader och kastrerade). De bor hos dotterns teaterlärare.Blev hastigt och lustigt lite nya planer; for bort till stallet för en snabb sväng (passar bra med vila i den galet kvava och tryckande luften) istället för att rida och ingen grillning som tänkt- åkte iväg för att ta hem en kattunge som vi hoppas ska fungera med vår hona som inte är nöjd med tillvaron. Bara 3 veckor i morgon utan hanen men det handlar verkligen inte om att ersätta honom . Dock blir det att ringa vetten imorgon direkt då katten inte är vaccinerad (eller avmaskad), då detta är något jag vill ha gjort snarast.
Pappa köpte även en till syrran eftersom hennes bil bestämmer själv när den ska starta, typ.Låter smart! Visste inte att det fanns. Kan egentligen inget om bilar.
Men då hade ju inte de andra något att gnälla över.Skrollade runt på FB och hittade i lokala gruppen att det var ett brunnslock på vift så att en brunn var helt öppen. Flera som klagade och diskuterade över vems ansvar det var att lägga tillbaka.
Börja själv fundera på om jag skulle kunna lägga på det själv på något vis då det är närheten av mitt lägenhetshus.
Någon minut senare hörde jag en fomp och tittar ut. Då har någon närboende granne gått dit och lagt det på plats igen. Och medan han går därifrån håller han på med mobilen.
Fixat! Kommer en kommentar snabbt i inlägget.
https://www.biltema.se/bil---mc/els...9y30vF-iOvu1CNn41_EYeUpVQQA2HV-hoCteIQAvD_BwELåter smart! Visste inte att det fanns. Kan egentligen inget om bilar.
BatteriladdareLåter smart! Visste inte att det fanns. Kan egentligen inget om bilar.
Skulle du vilja svänga förbi och grilla här liteTände grillen och frammanade regnet!
Skulle du vilja svänga förbi och grilla här lite
Jag vill ha regn
Min bil hade en sån period Verkstaden kunde inte hitta nåt fel men nu har den skött sig det senaste två åren utan åtgärdPappa köpte även en till syrran eftersom hennes bil bestämmer själv när den ska starta, typ.