Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller till jobbet, en del har jobb. Trots att de lyssnar på Lasse StefanzDen skulle förmodligen hem och sova..
Efter en grannes hjälp med att starta min bil med startkablar så för jag till stallet. Vi gjorde upp en plan för hans rehab, så nu gäller det att följa den och hoppas på det bästa. Vill verkligen ha kvar honom. ❤
Dagens ungdom.Klockan är sex på morgonen och en unge i a-traktor körde precis förbi utanför med Lasse Stefanz på hög volym. Dagens ungdom...
Dagens ungdom.
När jag var ung föraktade vi dansband å det grövsta
...dessutom är jag imponerad av att du kände igen dansbandet
Sky brukade vi äta hos min faster i Malmö. På macka tillsammans med leverpastej.....Sitter nu här med en knäckemacka med ost, rädisor och sky (dansk grej att ha på mackor, gott) och en kall alkoholfri öl i mitt ölglas!
De epa nissar jag har sett den här veckan har varit på väg mot sängen klockan 5. Förmodar jag eftersom jag har hört fem hela natten..Eller till jobbet, en del har jobb. Trots att de lyssnar på Lasse Stefanz
Jag tror den här killen jobbar i samhället intill. Han kör förbi varje vardag vid 6 och 15, så jag tror han jobbar.De epa nissar jag har sett den här veckan har varit på väg mot sängen klockan 5. Förmodar jag eftersom jag har hört fem hela natten..