Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är blött ute så myrorna i rabatten vid huset har bestämt sig för att försöka flytta in. Så jag har nu på morgonen gjort årets kryddning av fönsterbrädan på kontoret. Jag ströar kanel och det hjälper faktiskt. De kommer inte in längre. Brukar behövas på våren men nu är det tydligen en sommaraktivitet i myrgänget.

Sedan när faran är över luktar dammsugaren kanel när jag använde den :D
 
Dagens ungdom.
När jag var ung föraktade vi dansband å det grövsta :D



...dessutom är jag imponerad av att du kände igen dansbandet

Haha, jaa jag erkänner att det var en killgissning :D Bilen har en stor Lasse Stefanz-logga i bakrutan., så jag misstänkte att det var just Lasse Stefanz han spelade.

På min tid spelade ungdomarna dunka-dunka (haha gud vad gammal jag känner mig, jag kommer inte på vad musiken heter :rofl:)
 
Alltså, fick en inbjudan av vår VD till Kick-off efter semestern. :laugh:

Bland aktivitetsförslagen finns bland annat:
cold swimming among seaweed and jellyfish

Jag får bara en känsla av att han själv har ungefär noll ambition att bada i havet, eller vad tror ni? :idea::rofl:

(Sen ska vi bo på fint hotell, äta god mat osv, så det är inte så fånigt som det låter ;))
 
Vaknade till regn idag. Jippii! Nu verkar det inte regna längre så har ställt fläkten i fönstret så den blåser in svalare luft.
Har nätshoppat 🥳 iofs bara nödvändiga saker, förutom en rosa lampa och en rosa penna som bara är för nöjes skull.
Funderar på att gå en promenad till Ica … fast det kanske blir ösregn så vet inte. 🤔
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 491
· Visningar
42 082
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 840
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Valet i USA
  • Tvättstugedrama

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp