Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dåså, tänkte annars att det är i överkant vanligtvis så det blir fel med balansen på det viset. Man kan ju dricka för mycket också.inte när man får tydliga symptom på vätskebrist.
Det går jättebra, tyggunnirosa har ingen åldersgräns.Kan man ha tuggummirosa med puffärm när man är en 34-årig morsa? Jag har identitetskris. Eller jag menar.. frågar åt en vän!
Ja vi kollade via skanegy.se, dexter. Jag såg att vid ett av dotterns val stod det att den skolan meddelar själv antagningen, en friskola tydligen.Är lite undrande till hur systemet funkar med gymnasium, verkar inte som att det skånska gymnasiet fanns med i systemet jag har tillgång till. @Enya har för mig att du hade ett barn som också fått gymnasieantagningsresultat, vet du om det var via dexter?
Lyckas inte logga in där, hör till värmland egentligen så gissar att det kanske blir annorlunda därför? Kan bara logga in på värmländska dexter verkar det som, och där står det "hanteras av annat kansli" om skolan jag kom in på. Vilket kansli vet jag inte, men känns rimligt att skanegy har den. Jag har ju blivit meddelad men via mail från skolan, en friskola.Ja vi kollade via skanegy.se, dexter. Jag såg att vid ett av dotterns val stod det att den skolan meddelar själv antagningen, en friskola tydligen.
Finns inte din skola via skanegy?
Naturbruk hästhållning med tillägg så att man även blir högskolebehörig. Tänkte höra med dem om det är möjligt att lägga till fysik och högre nivå matte också bara för att
Fortfarande hett
Hygrometern fick slut på batteri igår.
Ska kolla om jag har såna batterier.
Klibbigt inne som sjutton
Jag håller fortfarande på med dina släktingar - nästan klar nu....har dog ACn ... i en temperatur av 30*C med en luftfuktighet av 91%. Det ar nagot klibbigt utomhus ... och aven innomhus nar man inte har AC ... nu funkar det dock ... som tur ar.
Om JAG som 63-årig tant kan ha tuggummirosa så kan du. Puffärm är jag mer tveksam tillKan man ha tuggummirosa med puffärm när man är en 34-årig morsa? Jag har identitetskris. Eller jag menar.. frågar åt en vän!