Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade jättemysigt hundbad max 5 min från oss. Så ikväll fick hundarna bada och simma första gången. Vi satt där och bara mös en evighet sen.
Älskar verkligen att bo här! Så vackert! 😍
DF7C82F8-39D9-46C3-B2AB-82ECE88E6EF3.webp
 
Härlig åska nu! :heart Vavilon (hunden) tycker ljudet är obehagligt, rädd för höga ljud som han är så han leker med Räv och Taxuaren, men det är alltså så pass svalt nu så att han orkar leka med Räv och Taxuaren! Han är för övrigt lite blöt i pälsen så han har nog varit ute på ballen och kolla en vända vad som låter så förfärligt!
 
Råkade nämna en ska till min sambo igår. "man skulle sovit i tält i den här värmen".

Så idag har jag hämtat ett tält i en stad 13 mil bort (som jag hade ett mer rimligt ärende i sen innan) och sambon har köpt en uppblåsbar madrass. Madrassen är 22 cm bredare än tältet och ungefär halva takhöjden hög. :rofl: det ligger nu ett antal trädgårdsdynor i botten i tältet och jag ska tydligen sova på gräsmattan 5 meter från vårt hus. O_o

Men går det åt helvete är det inte långt in till sängen :laugh:

Tur du är full :laugh:
 
Är ensam på kyrkogården. Än så länge är det ok arbetstemperatur, fattar inte varför det inte är fler som flexar in tidigt?
Igår när jag gick till tunnelbanan 06:40 var jag redan svettig. Då hade jag korta shorts och i princip magtröja. Och är en person som sällan svettas och älskar värme. Ingen svalka i sikte trots att det var så tidigt! Verkar bli samma här idag. 🥵
 
Hellre dock att först pilla mun och sen tangentbord, än tvärtom 😫 Om tandläkaren är lite ohygienisk och skriver på tangentbordet med använda handskar så borde det vara så att tangentbordet spritas av efter varje patient. Men egentligen ska man ju ta av handskarna, sprita händerna, skriva på tangentbordet, sprita händerna igen och sätta på sig nya handskar…
Precis, det är så jag menar. Inte många som gör så tyvärr…
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 495
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp