Jag duschade varmt istället. Så slipper man svettas efteråt.Precis så. För kyla. Har alltid en plastpåse mjöl i frysen, det är perfekt som ispåse eftersom det blir kallt men inte blött.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag duschade varmt istället. Så slipper man svettas efteråt.Precis så. För kyla. Har alltid en plastpåse mjöl i frysen, det är perfekt som ispåse eftersom det blir kallt men inte blött.
Typiskt@cambodia tänkte hälsa från dig när Dr Baley ringde idag men la band på mig
Ang kassaskåpet/valvet så kan man göra en del fynd, hittade tex gamla brev. Ska rota mer ngn annan gång. Vore najs att tex hitta en guldtacka eller liknande
Hellre dock att först pilla mun och sen tangentbord, än tvärtom Om tandläkaren är lite ohygienisk och skriver på tangentbordet med använda handskar så borde det vara så att tangentbordet spritas av efter varje patient. Men egentligen ska man ju ta av handskarna, sprita händerna, skriva på tangentbordet, sprita händerna igen och sätta på sig nya handskar…Typ Covid, random förkylning etc
När man pillar folk i munnen och sen skriver på tangentbordet, tar i saker med handskar osv. Men hoppas jag bara är paranoid
Jag har inte druckit nåt men såg också ett ansikte i stenenAlltså jag har faktiskt semester! Svaret är alltså typ ja
Sov på balkongen Livet tystnar nog snart, håller tummarna för det!Varit kvavt idag på jobbet, är lite fascinerande hur stora köpcenter kan få till perfekt, sval temperatur inomhus men ett sjukhus lyckas sällan... visst det blir svalare men rejält kvavt istället. Är flera personer som jobbar med ventilationen sedan flera veckor, samma visa varje år
Har iaf ätit glass nyss och funderar lite smått på att sova på balkongen men är lite liv ute så blir nog ingen sömn isf. Jag älskar vädret men måste erkänna nätterna blir lite jobbiga när det är kopiöst varmt även då och man måste upp till jobbet dagen efter ska snart ta en kalldusch och lägga mig.
Tack du uppmuntrade det! Velade men när du skrev tänkte jag det är ju bara gå in mitt i natten om det inte känns bra. Är perfekta 18 grader ute och 25 i sovrummet så är riktigt skönt just nu grannbarnen blev inropade vid 23 så hyffsat lugnt också.Sov på balkongen Livet tystnar nog snart, håller tummarna för det!
Men vad kul! Vad härligt det ser ut, hoppas du får sova gott! Visst är det ju bara att gå in igen, men det behöver du säkert inteTack du uppmuntrade det! Velade men när du skrev tänkte jag det är ju bara gå in mitt i natten om det inte känns bra. Är perfekta 18 grader ute och 25 i sovrummet så är riktigt skönt just nu grannbarnen blev inropade vid 23 så hyffsat lugnt också.
Knapplån*
Nu är jag nerbäddad på balkongen, första gången någonsin! Ena katten har idiotförklarat mig och andra katten tycker det är superkul
Visa bifogad fil 93926