Sovit lite efter jobbet och ska nu snart iväg till psykologen. Igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märklig kombination att du gillar att baka men inte äta det. Jag hade dock varit ytterst tacksam
Haha, så praktiskt!
Jag bakar gärna och för att jag inte ska äta upp allt så tar jag med till jobbet. Inga är så fikasugna som statligt anställda
på chefen
Hos oss får du ledigt på 50 års dagen om det infaller en vardag
Här är det likadant (typ, HR berättar inte vilka som är jubilarer, chefen förväntas ha koll på det själva). Men chefen tycker väl det är svinjobbigt att han inte fick glänsa nu när tillfälle fanns så alla andra blev imponerade över hur mycket koll han har, hur generös och cool han är osv osv.
Så nu är han helt besatt över att förklara för mig (varför jag?!? ) varför han inte fixat någon fika.
Ombytligt väder idag Solen skiner en kort stund, sen åskar det och kommer en störtskur
Så jag sitter inne och dricker kaffe och tröstäter glass eftersom jag inte kan/vill gå ut och pyssla i trädgården.
Varför han förklarar för dig är helt enkelt för att du är dels mycket omtyckt av dina kollegor, dels skulle du kunna sköta din chefs jobb och göra det 60 miljoner gånger bättre. Därför måste han förklara för dig att det är så himla jättesvårt att han förväntas kunna skriva upp saker i en kalender så han har koll på saker som födelsedagar utan hjälp.Här är det likadant (typ, HR berättar inte vilka som är jubilarer, chefen förväntas ha koll på det själva). Men chefen tycker väl det är svinjobbigt att han inte fick glänsa nu när tillfälle fanns så alla andra blev imponerade över hur mycket koll han har, hur generös och cool han är osv osv.
Så nu är han helt besatt över att förklara för mig (varför jag?!? ) varför han inte fixat någon fika.
En gudagåva Jag har sålt in den till en kollega också, hennes min när hon fick smaka på den från min matlåda var fantastisk
Det är en mozzarella med krämigt inre som är smaksatt med tryffel
Firat kollegan nu, han blev lite obekväm när chefen kom in och brast ut i ett skriksångs-ja må han leva.
Jag var tvungen att fejka viktigt samtal och fly fältet för annars hade jag garvat ihjäl mig mitt i allt.
Innan det spektaklet hade vi ändå trevligt och småpratade om ditten och datten en liten grupp.
Ahhh! Det kan jag äta till frukost, lunch och middag, himmelsk.En gudagåva Jag har sålt in den till en kollega också, hennes min när hon fick smaka på den från min matlåda var fantastisk
Det är en mozzarella med krämigt inre som är smaksatt med tryffel
Du får göra som Gro Harlem Brundtland när hon skulle hålla focus. Lägga en liten sten i skon.Jag sitter på min bevakning och hoppas hålla mig vaken