Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
5 av mina förra hundar har ätit samma foder utan minsta problem att tugga det. Eftersom ILY liksom äter ALLT köpte jag 4 kg på en gång. Tänkte inte alls på att bitarna skulle vara för stora svårtuggade.Torstenäterinte hellr mat i för stora bitar. Inte ens större godisbitar.
Den sort han äter nu - allergifoder - är pyttelitet. De är i storlek pepparkorn. Funkar bra men är pilliga att handmata för de är så små .
Väl beskrivetEn gudagåva Jag har sålt in den till en kollega också, hennes min när hon fick smaka på den från min matlåda var fantastisk
Det är en mozzarella med krämigt inre som är smaksatt med tryffel
Killen jag träffar gillar inte tårta och är måttligt intresserad av födelsedagsfika. Men, det innebär bara att det blir mer tårta till mig när vi firar någon födelsedag ihop
(Jodå, vi ordnar något fika han tycker om också, men... TÅRTA!!! )
Jag behöver nya arbetsbyxor (nej autokorrekt inte arbetsmyror) men enligt chefen restar just min storlek
Hur kan en stor kedja som finns över hela landet inte få fram arbetsbyxor i en hyfsat normal storlek
Funderar starkt på att sätta en rosarutig lapp i arslet med texten lappade för tredje gången
Jag! Om det är av någon sådan anledning alltså, jag fikar gärna när andra fyller år. Men det gör jag alltid klart för chefen på ny arbetsplats om det är kutym att ordna sådant. Har en ingenting sagt får en nog räkna med att fika kan förekomma.
Haha precis! Djur tycker han dock om, så han är som tur är bara lite märklig och inte helmärkligSådana människor är lite märkliga Lite som människor som inte tycker om djur
Haha precis! Djur tycker han dock om, så han är som tur är bara lite märklig och inte helmärklig
Ooooh, detta måste undersökas!En gudagåva Jag har sålt in den till en kollega också, hennes min när hon fick smaka på den från min matlåda var fantastisk
Det är en mozzarella med krämigt inre som är smaksatt med tryffel
Får du också lappa och laga dina byxorPtja, min myndighet har sedan början av 2021 en hel del kläder restade
Jag ”gillar inte” att äta fikabröd eller tårta, men om någon ordnar fika för ett gäng är det ju heltrevligt ändå. Eftersom jag gillar att baka är det tur att jag bor med ett gäng som älskar att förutom att fika tillsammans också faktiskt äta upp av det som bjudsVem gillar inte att få fika?
Jag hade en granne som gillade att baka. Exet blev regelbundet inkallad för provsmakning. Eftersom han av princip gillade allt som var sött gött och kladdigt var han inte nödbedd. Grannens familj gillade inte gofikaJag ”gillar inte” att äta fikabröd eller tårta, men om någon ordnar fika för ett gäng är det ju heltrevligt ändå. Eftersom jag gillar att baka är det tur att jag bor med ett gäng som älskar att förutom att fika tillsammans också faktiskt äta upp av det som bjuds