Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättetråkigt! Åker tåg varje dag till/från jobb och har alltid tågpendlat och det är sällan problem upplever jag. Några minuters försening ibland men det är ju inte ens i närheten av det du varit med om
Vad i allsin dar är en tryffelburrata?Liten skål godis i sängen efter orimlig middag (fryspizza med en tryffelburrata slängd på ).
Kikar på Our Flag Means Death på HBO, mycket bra!
Å andra sidan kanske hon inte gillar soggig mat, man vet aldrig!Min hund äter ju allt. Exakt allt! Och med stor glädje. Men när jag nu köpte vuxenhundmat verkade det som att hon tyckte de var för svåra att tugga och åt dåligt. Jag mortlade då maten. Sambon frågar om det inte vore enklare att bara blöta upp maten. Trötta jag hade inte ens tänkt på det. Har mortlat i flera dagar.
Visa bifogad fil 92005
Torstenäterinte hellr mat i för stora bitar. Inte ens större godisbitar.Min hund äter ju allt. Exakt allt! Och med stor glädje. Men när jag nu köpte vuxenhundmat verkade det som att hon tyckte de var för svåra att tugga och åt dåligt. Jag mortlade då maten. Sambon frågar om det inte vore enklare att bara blöta upp maten. Trötta jag hade inte ens tänkt på det. Har mortlat i flera dagar.
Visa bifogad fil 92005
Vad i allsin dar är en tryffelburrata?