Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul! Håller tummar och tår
Igår ringde jag till ett ställe där jag gärna skulle vilja jobba och frågade om det fanns någon chans att de behövde någon som mig. Fick ett glatt svar och mailadress till företagets ägare för att kunna skicka in spontanansökan. Nu hade jag fått svar, och de hade tänkt lägga ut en annons i stil med det jag söker, men innan de gör det så vill de träffa mig ÅH vad jag hoppas att det här kan leda till något bra.
Jag var tvungen att läsa mailet flera gånger för att faktiskt ta in vad det stod Var helt(!) inställd på något i stil med "tack för visat intresse men vi har inget behov av det just nu", och så var det precis tvärt om!Kul! Håller tummar och tår
En av bästa kollegorna fyller 50 i dag. Jag ska hålla i någon form av födelsedagsfika, är typ nervös att han inte ska gilla att få fika osv.
Jag vet inte. Min nervositet är 100% orimlig juVem gillar inte att få fika?
Jag vet inte. Min nervositet är 100% orimlig ju
Killen jag träffar gillar inte tårta och är måttligt intresserad av födelsedagsfika. Men, det innebär bara att det blir mer tårta till mig när vi firar någon födelsedag ihopVem gillar inte att få fika?
Tack vare buke sitter jag nu och funderar på tårtor Fyller år på söndag och eh, om det inte var tydligt vad jag tänker om det så vill jag bara meddela att födelsedagar MÅSTE innehålla tårtätande. Jag älskar tårtor.
Eftersom jag älskar tårtor innebär det dock att jag ofta blir illamående på födelsedagar... Min mage tycker inte om de enorma mängder tårta som den tvingas hantera Funderar nu på att försöka göra en egen tårta och då gärna med lite nyttigare/snällare ingredienser för att skona den stackars magen.
Har spanat lite på den här hallonmoussetårtan, men känner mig osäker. Jag vill helst ha något löjligt lättbakat, men det kanske inte går att få så mycket lättare än såhär? https://www.ica.se/recept/hallonmoussetarta-721341/
Jag! Om det är av någon sådan anledning alltså, jag fikar gärna när andra fyller år. Men det gör jag alltid klart för chefen på ny arbetsplats om det är kutym att ordna sådant. Har en ingenting sagt får en nog räkna med att fika kan förekomma.Vem gillar inte att få fika?
Tack vare buke sitter jag nu och funderar på tårtor Fyller år på söndag och eh, om det inte var tydligt vad jag tänker om det så vill jag bara meddela att födelsedagar MÅSTE innehålla tårtätande. Jag älskar tårtor.
Eftersom jag älskar tårtor innebär det dock att jag ofta blir illamående på födelsedagar... Min mage tycker inte om de enorma mängder tårta som den tvingas hantera Funderar nu på att försöka göra en egen tårta och då gärna med lite nyttigare/snällare ingredienser för att skona den stackars magen.
Har spanat lite på den här hallonmoussetårtan, men känner mig osäker. Jag vill helst ha något löjligt lättbakat, men det kanske inte går att få så mycket lättare än såhär? https://www.ica.se/recept/hallonmoussetarta-721341/