Vad gör vi? Del CLIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banana:
Igår ringde jag till ett ställe där jag gärna skulle vilja jobba och frågade om det fanns någon chans att de behövde någon som mig. Fick ett glatt svar och mailadress till företagets ägare för att kunna skicka in spontanansökan. Nu hade jag fått svar, och de hade tänkt lägga ut en annons i stil med det jag söker, men innan de gör det så vill de träffa mig :D :D ÅH vad jag hoppas att det här kan leda till något bra.
 
:banana:
Igår ringde jag till ett ställe där jag gärna skulle vilja jobba och frågade om det fanns någon chans att de behövde någon som mig. Fick ett glatt svar och mailadress till företagets ägare för att kunna skicka in spontanansökan. Nu hade jag fått svar, och de hade tänkt lägga ut en annons i stil med det jag söker, men innan de gör det så vill de träffa mig :D :D ÅH vad jag hoppas att det här kan leda till något bra.
Kul! Håller tummar och tår :banana:
 
Fryyyyyyyser!!!

Fattar inte varför jag fryser så jäkla lätt.

Idag är det studenten för bonussonen i familjen, Jag har tagit avstånd från allt ansvar men likförbannat är det jag som roddat i hur mycket som helst.

Idag tänkte jag bara sluta tidigare för att hinna duscha, byta om och sen vara med när han springer ut men måste sluta en bit innan lunch för att hinna göra allt.

Hur gick detta till egentligen?

Ja ja det blir nog bra iallafall :) Solen skiner så det ser ut att bli en fin student
 
Jag behöver nya arbetsbyxor (nej autokorrekt inte arbetsmyror) men enligt chefen restar just min storlek :cautious:
Hur kan en stor kedja som finns över hela landet inte få fram arbetsbyxor i en hyfsat normal storlek :crazy:
Funderar starkt på att sätta en rosarutig lapp i arslet med texten lappade för tredje gången
 
Tack vare buke sitter jag nu och funderar på tårtor :rofl: Fyller år på söndag och eh, om det inte var tydligt vad jag tänker om det så vill jag bara meddela att födelsedagar MÅSTE innehålla tårtätande. Jag älskar tårtor.

Eftersom jag älskar tårtor innebär det dock att jag ofta blir illamående på födelsedagar... Min mage tycker inte om de enorma mängder tårta som den tvingas hantera :angel: Funderar nu på att försöka göra en egen tårta och då gärna med lite nyttigare/snällare ingredienser för att skona den stackars magen.

Har spanat lite på den här hallonmoussetårtan, men känner mig osäker. Jag vill helst ha något löjligt lättbakat, men det kanske inte går att få så mycket lättare än såhär? https://www.ica.se/recept/hallonmoussetarta-721341/
 
Tack vare buke sitter jag nu och funderar på tårtor :rofl: Fyller år på söndag och eh, om det inte var tydligt vad jag tänker om det så vill jag bara meddela att födelsedagar MÅSTE innehålla tårtätande. Jag älskar tårtor.

Eftersom jag älskar tårtor innebär det dock att jag ofta blir illamående på födelsedagar... Min mage tycker inte om de enorma mängder tårta som den tvingas hantera :angel: Funderar nu på att försöka göra en egen tårta och då gärna med lite nyttigare/snällare ingredienser för att skona den stackars magen.

Har spanat lite på den här hallonmoussetårtan, men känner mig osäker. Jag vill helst ha något löjligt lättbakat, men det kanske inte går att få så mycket lättare än såhär? https://www.ica.se/recept/hallonmoussetarta-721341/

Den ser inte komplicerad ut... och verkar jättegod :d
 
Tack vare buke sitter jag nu och funderar på tårtor :rofl: Fyller år på söndag och eh, om det inte var tydligt vad jag tänker om det så vill jag bara meddela att födelsedagar MÅSTE innehålla tårtätande. Jag älskar tårtor.

Eftersom jag älskar tårtor innebär det dock att jag ofta blir illamående på födelsedagar... Min mage tycker inte om de enorma mängder tårta som den tvingas hantera :angel: Funderar nu på att försöka göra en egen tårta och då gärna med lite nyttigare/snällare ingredienser för att skona den stackars magen.

Har spanat lite på den här hallonmoussetårtan, men känner mig osäker. Jag vill helst ha något löjligt lättbakat, men det kanske inte går att få så mycket lättare än såhär? https://www.ica.se/recept/hallonmoussetarta-721341/

Tycker överlag att cheesecake låter som ett ypperligt val enligt dina kriterier! Och den såg ju god ut! :d
 
1654068939111.webp

Den följde efter bilen ett litet tag när jag började köra igen.

Bara några minuter senare höll jag på att få ett vildsvin i fronten, tur jag har bra bromsar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
80 639
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
526
Senast: MJLee
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 684
Senast: LadySara
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 200
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp