Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh den var så himla bra! Lätt favoriten denna säsongSatt och blev akut gråtfärdig på jobb då musiken från Love Death + Robots sista avsnitt "Jibaro" spelades. Herregud vad jag såhär i efterhand kan bli påverkad av en sådan kraftfull slutscen.
Eller hur! Hela symboliken var hjärtekrossande. Tur de hade mer lättsamma avsnitt också som Night of the Mini Dead så man inte blev helt deprimerad Beyond the Aquila Rift är också en sådan jag kan se om och om igen.Åh den var så himla bra! Lätt favoriten denna säsong
Har ett paket på G från Beiersdorf. Tror jag vunnit en hudvårdsprodukt-utlottning
Varför? en väl brunnen och stabil bädd är ju guld. Dessutom mjuk och varm för hästenLedig dag så passar på att börja mocka ur hästens bädd
Slut??! De är ju knappt mer än ingångna när de är sådär....!Jag gick in i en nässla eller tistel. Det sticks som fan på benet. Och jag tror att mina skor är slut... (beige strumpor)
Visa bifogad fil 91944
Ja och första avsnittet (ingen koll på vad den hette) När man fick återse den där underbara robot trion igenEller hur! Hela symboliken var hjärtekrossande. Tur de hade mer lättsamma avsnitt också som Night of the Mini Dead så man inte blev helt deprimerad Beyond the Aquila Rift är också en sådan jag kan se om och om igen.
Jag hade blivit överlyckligHur många tror att min vette aldrig mera kommer tacka ja till rabarber från mig ,efter att jag förser henne med 8,3 kg ?
Och ja jag har flera
Alltså, jag supinerar ju enormt när jag går så det känns som att lilltån ska ramla ut. Har alltså nött ut dem sådär på ca 3 månaderSlut??! De är ju knappt mer än ingångna när de är sådär....!
.... men de här börjar eventuellt ha passerat bäst-före-datum (men det är bra ventilation)
Visa bifogad fil 91974