Vad gör vi? Del CIX

Väntar på 25-åringen så att vi kan gå bort till gymmet. Hoppas att han kommer snart så jag inte behöver stressa för att bli klar innan jag börjar 7.45.
Vi ska jobba tillsammans idag eftersom PA bytte mitt schema, kul! :D
 
Drömde inatt om huset vi ska se på söndag. Det var helt perfekt och värsta drömhuset. Hade både isolerat musiken och en keramikverkstad. Åhh..
Jag vet dock att även om huset skulle vara perfekt ligger det fortfarande en timma med kollektivtrafik från stan.. Vilket är långt när vi åker dit varje dag.

Men! Om huset är så perfekt som i min dröm kan vi inte tacka nej.. Hoppas jag!
 
Ska åka och hälsa på en väninna med ny bäbis idag och är förberedd med bäbispresent och väninnepresent. Jag planerade först en hemmabakad väninnepresent inslagen i fin burk med rosett på och sådär, men fick inte tummen ur under veckan som var fylld med annat. Så det blev en inköpt present.

Samma sak upprepas på måndag. Många nya bäbisar samtidigt i väninnegruppen. Även då är bäbispresent fixad, men kanske får jag till en hemmabakning under helgens gång. Jag har ändå bespetsat mig på ett nytt recept på skånska pepparkakor som jag vill testa, den perfekta blandningen på hård och mjuk pepparkaka. Annars är jag är jävel på drömmar - de blir alltid lyckade. Sist gjorde jag regnbågsdrömmar och presentade ut på Pride. :bump:

Såg även ett recept på kärleksmums som verkade galet goda... https://inspoguide.com/fridasvegobak/2019/02/11/veganska-karleksmums-aggfria-mjolkfria/
 
Ska på kurs hela dagen och är sjukt nervös. Jag brukar ha svårt för att gå på saker själv utan att ha med mig en kompis, men i helgen ska jag vara helt självständig.. Nyttigt såklart, men ger ångest och jag vill bara ställa in.
Jag har precis samma problem, och jag har börjat träna på detta. Ibland vill man ju iväg så sådant som man inte kan hitta sällskap till, och då är det ju så synd om man missar pga att man inte vågar. Sist när jag var iväg på DNA-släktforsknings-kurs blev det jättebra trots att jag åkte helt själv. Ämnet var intressant och instruktören plus övriga kursdeltagare var väldigt trevliga och inkluderande :) . Jag kände mig jättevälkommen :) ! Håller tummarna för att det går lika bra för dig på din kurs :up: !
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp