Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
The Kids Aren't Alright!Jag var en clubtjej när de var i ropet som mest Men jag föredrog Bad Religion och The Offspring
Bättre @athena_arabians ?
Mopsa inte upp dig.Jag vet att jag är en gammal tant. Det är därför jag kan och gjort mycket dumheter
Ska på kurs hela dagen och är sjukt nervös. Jag brukar ha svårt för att gå på saker själv utan att ha med mig en kompis, men i helgen ska jag vara helt självständig.. Nyttigt såklart, men ger ångest och jag vill bara ställa in.
Jag har precis samma problem, och jag har börjat träna på detta. Ibland vill man ju iväg så sådant som man inte kan hitta sällskap till, och då är det ju så synd om man missar pga att man inte vågar. Sist när jag var iväg på DNA-släktforsknings-kurs blev det jättebra trots att jag åkte helt själv. Ämnet var intressant och instruktören plus övriga kursdeltagare var väldigt trevliga och inkluderande . Jag kände mig jättevälkommen ! Håller tummarna för att det går lika bra för dig på din kurs !Ska på kurs hela dagen och är sjukt nervös. Jag brukar ha svårt för att gå på saker själv utan att ha med mig en kompis, men i helgen ska jag vara helt självständig.. Nyttigt såklart, men ger ångest och jag vill bara ställa in.