Vad gör vi? Del CIX

20191129_174134.webp

Mina inköp av tröjor idag. Tydligen gillade jag grönt

Appropå musik man lyssnade på i sin ungdom så var den första cd-skivan jag någonsin köpte såndär new-agemusik ackompanjerat av delfinsång :o :rofl: till mitt försvar vill jag dock säga att jag egentligen var ute efter en skiva med enbart delfinsång utan det där plinkeplonket, men det gick ej att finna :(
Jag uppfan även min egen delfin-och valreligion där man (dvs jag, detta blev en enpersonsreligion då jag inte är den missionerande typen) dyrkade den stora modervalen Cetacea i oceanen ovan (himlen). Jag var tolv :cool: och ja, jag var mobbad, och nej, jag hade inga vänner, inte ens en tam delfin...💔 🐬

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
876
Senast: Barbabelle
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
809
Senast: sthu
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 316
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka