Vad gör vi? Del CIX

20191129_174134.webp

Mina inköp av tröjor idag. Tydligen gillade jag grönt
 
Appropå musik man lyssnade på i sin ungdom så var den första cd-skivan jag någonsin köpte såndär new-agemusik ackompanjerat av delfinsång :o :rofl: till mitt försvar vill jag dock säga att jag egentligen var ute efter en skiva med enbart delfinsång utan det där plinkeplonket, men det gick ej att finna :(
Jag uppfan även min egen delfin-och valreligion där man (dvs jag, detta blev en enpersonsreligion då jag inte är den missionerande typen) dyrkade den stora modervalen Cetacea i oceanen ovan (himlen). Jag var tolv :cool: och ja, jag var mobbad, och nej, jag hade inga vänner, inte ens en tam delfin...💔 🐬
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp