Vad gör vi? Del CIX

Nu har jag bara en låt till som sitter i bakhuvudet som jag inte kan komma på vad det var ... :cautious: I hate when that happens.
 
Den här tycker jag är fantastisk när han börjar riktigt sjunga ut vid 0:45 :love:
Men jag är hörselskadad så ibland blir jag "rädd" att när jag tycker något låter helt okej eller tvärtom så tycker jag motsatsen till vad andra tycker :o
 
Törnis dag på ”Spotify”.

Kliver upp. Lyssnar på Händel.
Byter snabbt och kör lite Papaya Coconut.
Växlar vid lunchtid till Snoop Dog.
Spotifylista ”Italiensk popschlager” går varm.
ASAP ”Plain Jane” dånar följt av Muwana.
Snabb växling till Svansjön akt 2.
Lite Buena Vista Social club.
Carola-medley innan middagen

And it goes on...
 
Den här kom tydligen ut vid 2008? Jag tyckte att jag hört den tidigare, eller har jag lyssnat på den så många gånger att det känns som att jag hört den så många gånger? O_o
 
5CC2C24E-26F6-499C-995E-EEBD8E2BA2E0.webp
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 816
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 978
Senast: manda
·
Hemmet Är det någon som har erfarenhet av gasolkamin och vill berätta om hur det funkar? Eller etanolkamin? Eller annat alternativ som inte är...
2
Svar
29
· Visningar
1 591
Senast: farin
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp