athena_arabians
Trådstartare
Nja. "Stavonykter", är nog ingen bra idé......
Det kan det absolut vara... om det filmas och sedan läggs upp här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja. "Stavonykter", är nog ingen bra idé......
Är du jag? Fast viss rock är ändå bara Jag tycker om nästan all sorts musik jag också.Jag har alltid haft så spretig musiksmak. Försökte vid något tillfälle vara hårdrockare men i hemlighet lyssnade jag på pop så....
Fail!
Ha! Jag trodde det var @athena_arabians som postade detta!Ok, jag var 20 och inte riktigt tonår, men
Sist jag kollade var jag jag.Är du jag? Fast viss rock är ändå bara Jag tycker om nästan all sorts musik jag också.
Är det schlager ? Gör nog bara gott i det stora hela
Jag tar det som en komplimang!Ha! Jag trodde det var @athena_arabians som postade detta!
Förvirringen var total
Har du något med olyckan imorse att göra? En dansbandbuss hamnade mellan två lastbilar (O)tur för dig så klarade sig allaSchlager/dansbansmusik ska dö en långsam och smärtsam död
Ha! Jag trodde det var @athena_arabians som postade detta!
Förvirringen var total
Varför får den här musikvideon mig fortfarande att rysa vid nästan exakt samma ställe?Ok, jag var 20 och inte riktigt tonår, men
Den dagen jag lägger upp något sådant har mod min fulla förståelse att jag blir bannad for life!Det kan det absolut vara... om det filmas och sedan läggs upp här
Jag kontrar med AC/DC och klassisk musik typ mozartHade det varit jag hade det varit Metallica... eller Alphaville Min musiksmak är och var en aning spretig
Jag kontrar med AC/DC och klassisk musik typ mozart
Take a bowJag behöver återvända till mina tonår och lyssna på tidigare Rihanna tror jag
Tidig sakral och profan musik, barock, romantik, impressionism, swing , En del jazz, folkmusik från världens alla hörn (typ), industrial, death metal, blues, punk..Jag kontrar med AC/DC och klassisk musik typ mozart
Jag tänkte först säga "Det tror jag säkert" men det kändes lite som en backhanded compliment ..Jag tror nog jag lyssnade på AC/DC innan du var född
Jag vet ibland inte ens vad som är dålig musik tack vare min hörselskadaTidig sakral och profan musik, barock, romantik, impressionism, swing , En del jazz, folkmusik från världens alla hörn (typ), industrial, death metal, blues, punk..
Brukar vara lättare att säga att jag gillar inte dålig musik
Hate That I Love YouTake a bow