Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag lyckades precis med konststycket att ramla ner för trappan. Jag trodde att nått golvet men hade två trappsteg kvar. Jag, tekopp och ipad for rakt i backen och jag landande mitt på knäna. Knäna höll, ipaden höll och tekoppen lyckades jag mirakulöst hålla kvar i upprätt läge så att bara en tredjedel skvimpte ut. Ibland har man tur.
😳 var rädd om dig, jag har också gjort liknande misstag, helt säker på att trappen är slut och då det steg kvar. Hoppas att du inte drog på dig någon sträckning.
 
😳 var rädd om dig, jag har också gjort liknande misstag, helt säker på att trappen är slut och då det steg kvar. Hoppas att du inte drog på dig någon sträckning.

Jag tror att det gick bra, möjligen att det känns lite i ena hälsenan av alla ställen. Mest chockad blev ena hunden som fick bredvid mig ner för trappan.
 
Vi har en ny kompis, den semi-tama Kackerlackan Fidel Castro. Och idag var vi på beachen i 30 graders värme under en dramatisk himmel ☀️⚡
6D8A4F9E-5757-4A6D-ACEB-E476B077C5A8.webp
 
@godisklubba Var inte ledsen, det här är ju spännande! En riktig nagelbitare! Jag kanske får min blå spindel! :D
Sa du blå spindel? :eek:
OMG! Vad är det för typ av spindel? Nu måste du berätta! Är den färgad blå? Vilken typ av blå?
//har blått överallt, blå t-shirt, vägg i rummet, mobilskal, jacka, pennfack, suddgummi, linjal, skrivblock, lampa osv. Men bäst av allt: vi har blåa bussar här! :angel:
 
Sa du blå spindel? :eek:
OMG! Vad är det för typ av spindel? Nu måste du berätta! Är den färgad blå? Vilken typ av blå?
//har blått överallt, blå t-shirt, vägg i rummet, mobilskal, jacka, pennfack, suddgummi, linjal, skrivblock, lampa osv. Men bäst av allt: vi har blåa bussar här! :angel:

Haha, vi har en särskild spindeltråd under "övriga djur" :D Jag ska inte spamma i den här tråden igen.

"Blue dadudidadudam.... "
 
Stackars er som fatt mer sno. Har ar det var nu. Blommor i rabatterna, korsbarstraden (det finns manga har) blommar sa fint lovsprickningen ar pa gang. Temperaturen ligger mellan +10-18*C pa dagarna ... men gar ner sa vissa morgnar har vi frost i graset och pa bilarna.
Lite val kalla mornar, men annars ar livet pa atervandande efter forkylningen jag drog pa mig i Florida.
 
Stackars er som fatt mer sno. Har ar det var nu. Blommor i rabatterna, korsbarstraden (det finns manga har) blommar sa fint lovsprickningen ar pa gang. Temperaturen ligger mellan +10-18*C pa dagarna ... men gar ner sa vissa morgnar har vi frost i graset och pa bilarna.
Lite val kalla mornar, men annars ar livet pa atervandande efter forkylningen jag drog pa mig i Florida.
Tyst :meh: !! Jag har - 6 grader här nu på morgonen....... :wtf:

Jag antar att mannen - som kommer tillbaks från Kalifornien på lördag - kommer att bli lite chockad..... :D Fast då har kanske snön hunnit smälta helt igen.......
 
Jag är vaken och ska snart väcka barnet. Är dock väldigt opepp på skola idag eftersom vi bara ska prata om dagvatten, och det är så vansinnigt trist!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 901
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp