Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår lite bättre efter att ha varit in till kompisens verkstad och berättat om den katastrofala intervjun igår. De skrattade glatt och hjärtligt åt alla missförstånden och tyckte nog en smula synd om både mig och reportern.
Väntar på att få texten mailad så jag kan rätta till alla förmodade tokigheter.
Jag har haft ångest över att reportern nog tyckte att jag var en bitch men vännens reaktion muntrade upp mig.

Och så fick jag pussa settrar. :love:
 
Har sprungit på isgata, duschat och ätit. Det är ganska jobbigt att vara väldigt hungrig men bara kunna äta små portioner eftersom magen har krympt 🙄 Jag sitter just nu här med ont i magen eftersom jag ätit "för mycket" och är så sugen på potatis att jag nästan dör samtidigt. Min mage är en paradox.
Mår lite bättre nu, men tänker konstant på min fina kollega och blir vansinnigt arg. Jag vill göra något men finns inget jag kan göra.
 
Sitter och är så sjuuukt sugen på fruktsallad!!! Har inte en enda frukt hemma och affären ligger 5 min bort, men ooooorka.... Nu känns det dessutom väldigt sent för att börja dra igång och äta något. Klockan blir ju minst 21 innan jag är klar....

Beslutsångest!!!!!
 
Black worms är en hit
20200226_195051.webp
 
Usch så dråpligt. Brukar ju fråga mina kollegor hur morgonen gått....Frågade en av tjejerna och sa skämtsamt: "ingen som dött iaf va?!" hon svarar: "Jo. Jag hittade *namn* död på golvet...😥😥.

Sen var det himla skönt att komma till stallet och slappna av och bara njuta av hästen ❤. Fick bli en halvtimmes kravlös skritt barbacka på ridbanan i snön, härligt och välgörande verkligen ❤.
 
Jag lyckades precis med konststycket att ramla ner för trappan. Jag trodde att nått golvet men hade två trappsteg kvar. Jag, tekopp och ipad for rakt i backen och jag landande mitt på knäna. Knäna höll, ipaden höll och tekoppen lyckades jag mirakulöst hålla kvar i upprätt läge så att bara en tredjedel skvimpte ut. Ibland har man tur.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 017
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 385
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 901
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 976
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp