Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska jag vifta över lite matos? Jag hoppas att det smakar som det luktar sedan. Ska låta det koka lääänge.@Sel Blir hungrig bara av läsa det. Lät gudomligt gott
Har nu tillsatt purjolök och en pressad vitlöksklyfta. Grytan börjar koka ihop och man kan kamma köttet från benen med en gaffel.@Sel gärna, vifta mot Stockholms hållet
Matlåda hit?Har nu tillsatt purjolök och en pressad vitlöksklyfta. Grytan börjar koka ihop och man kan kamma köttet från benen med en gaffel.
Finns det?!Kollar Bonde söker fru - världen runt.
Hörre du! Ställ dig i könTill tre? Det räcker med mig!
Det är nu man ska fundera på om man ville ha eller inte...... Var den avsedd för dig eller 4 beningarna?Rapphönan var dessutom gratis! Hittade bland hundmaten i frysen, på tal om den där matbunkringen.
... vill du verkligen att jag ska svara på det?Det är nu man ska fundera på om man ville ha eller inte...... Var den avsedd för dig eller 4 beningarna?
Vaddå kö, ni står ju bakom mig?Hörre du! Ställ dig i kön
För att förtydliga så har jag alltså haft min examen sedan 2017, men inte tagit ut min legitimation eftersom jag jobbat med annat. Nu finns möjligheten att jag går tillbaks till förskolläraryrket igen, så jag ville ha alla papper i ordning !"Fick" (betalade 1500 kr ) papper på min förskollärarlegitimation idag. Kändes oväntat kul att se det på pränt !