JaFinns det?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaFinns det?!
Ja, det är svenska bönder som bor utomlands. Vet inte om det går att se programmet i utlandet men kika in på tv4play och kolla.Finns det?!
Jahapp. Vaknade med huvudvärk idag.Har haft en bra dag, faktiskt. Just nu nästan ingen huvudvärk alls, skumt. Kommer väl få värsta migränen i morgon.
Åt nyss middag.
Fick ta det tråkiga beslutet ikväll att ta bort vår ena katt. Min älskade Alma! Känns förjävligt
Ja, det är svenska bönder som bor utomlands. Vet inte om det går att se programmet i utlandet men kika in på tv4play och kolla.
Ah, nej. TV4Play går inte se utomlands. Jag trodde först att det var något annat land som anammat programidén. det hade varit kul att se!
Installera Browsec i webläsaren. Jag har det för att kunna kolla en del saker i UK
De har börjat med en ny grej där man måste vara folkbokförd i Sverige och logga in med ID, och ibland funkar inte ens det. Far var skitsned för att han inte kunde se travet sist de var här.
Blev totalt dränkt på väg till jobbet trots paraply. Hinner vara på jobbet 10 minuter innan det övergår till snöJag trodde att det regnade men det verkar ha ändrat sig till snö
Är detta det nya klimatet? Lite snö i november och mars?
Kan trösta med att man blir blöt av snön ocksåBlev totalt dränkt på väg till jobbet trots paraply. Hinner vara på jobbet 10 minuter innan det övergår till snö