Vad gör vi? Del CIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hen var jättetrevlig och beskrev närmare de dagliga uppgifterna, och tipsade mig sedan om en annan person som hade studerat mera nyligen. Hen i sin tur var också trevlig, sa att jag kunde komma upp till dem (:o), och slängde en blick på utbildningen jag funderade på. Hen tyckte att det verkade vara som ett plock av olika kurser från olika universitet och att det verkade som en aktuell modern utbildning, plus att det var bra med LIA också.
Uppmuntrande! :up:
Så jag slängde iväg ett mail till utbildningens skola med ett par frågor.

Vette 17 hur jag missade det förut men det stod att det var föreläsningar online med uppgifter som skulle utföras, det verkar inte vara så mycket lästid? Vilket är positivt för mig!
Plus ett urvalsprov på läsförståelse på svenska och engelska, vilket är noll problem för mig :devil:
Nu är bara den största tröskeln det där med föreläsningarna - om de inte är textade så har jag ett stort problem :nailbiting:
Frågade såklart dem om det i mailet...
Självklart har du rätt till hjälpmedel så du kan följa lektionerna online. :up:
PM vilken utbildning det är?
 
Möte med kollegan som inte avlastar mig fast hen ska avklarat.
Allting är en kaosartat soppa, och det verkar som att det inte är någons fel. Det blev en lång diskussion och ja - vi skildes åt glada och nöjda med en plan för att göra så att allt ska bli bättre :up:
Är dock helt utmattad i skallen nu. Ska hämta paket med katt leksaker och köpa blommor och någon godbit till mamma så vi kan fira hennes födelsedag lite. Hoppas jag kan försöka klämma ur mig lite extra energi och vara trevlig och peppig när vi firar.
 
Vad tråkigt :( det finns ingen kurator på skolan? Tror det heter så?
Jag gick till kurator på skolan för att rädda en studentkollega som jag råkade se hade gigantiska skärsår på armarna. Luskade lite försiktigt om hen hade hjälp, när jag förstod att så inte var fallet gick jag till kurator och berättade.
Det blev så att hen fick ett möte med sin ansvariga lärare och kuratorn. Jag fick inte veta så mycket vad som hände efteråt men hen försvann från undervisningen. Kuratorn sa att hen hade fått bra hjälp så jag nöjde mig med det :)
Det finns en studenthälsa, men de säger att personen själv måste söka hjälp och de har lång väntetid. :( Vi har signalerat till våran seminarieledare och personens handledare till uppsatsen men inte heller de kan göra så mycket. :(
 
När bankomaten sprutar ut femmor över en :rofl:

7910CE27-B0CF-44AE-9449-8B7FCD343B5B.webp
 
Alltså :banghead:
Jag svassade ut i vardagsrummet i raffiga underkläder och ba: ”Kolla vad raffigt!” *hint hint*
Sambon: ”Ja titta, vad vacker du är, älskling!” *fortsätter spela tv-spel*

Och när han kom hem slängde jag mig om halsen på honom med ett ”Jag har längtat efter dig idag..” *smeka armen*
Fick ett: ”Jaha! Vad trevligt, skulle vi äta fisk idag” tillbaka.

Jaaaaahaaaapp.
 
Ska inom kort avsluta denna Wi-Fi-kupong. Yes KUPONGKubas upplägg asså :rofl:
Har satt mig vid poolen och kladdat på ett massivt lager spf 50. Klockan är 11 och det är redan närmare 30 grader varmt.
 
Alltså :banghead:
Jag svassade ut i vardagsrummet i raffiga underkläder och ba: ”Kolla vad raffigt!” *hint hint*
Sambon: ”Ja titta, vad vacker du är, älskling!” *fortsätter spela tv-spel*

Och när han kom hem slängde jag mig om halsen på honom med ett ”Jag har längtat efter dig idag..” *smeka armen*
Fick ett: ”Jaha! Vad trevligt, skulle vi äta fisk idag” tillbaka.

Jaaaaahaaaapp.
Han är en man! Glöm inte, såna där "dolda" vinkar funkar inte - du måste säga det rakt ut.
"Hörru, jag, sexiga kläder. Du, inga kläder. Vi, sovrummet. Nu."
Eller var än du kan tänkas vilja vara :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 388
Senast: Calmiche
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 918
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 978
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp