Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
" ... och julen varar fram till påska ..."Nu har vi bytt gardiner och plockat ner adventsstjärnan i köket. Och bytt gardiner i vardagsrummet. Jag kände att nu är det banne mig dags!![]()
Det är ju jätteviktigt att vara nåbar då.Jag har telefonen med mig utomhus. Inne ligger den på nån bänk elleskåp.
Jag står på en transplantationslista och vill inte att de ringer och inte får tag på mig. Innan barnet blev vuxet hade jag också mobilen nåbar.
Så - främst föt samtal ekller mess.
Sen får jag stå med huvudet i micron eller vid diskbänken och äta eftersom jag inte kan gå med skålen och kryckorna samtidigt.Ramennudlar i micron.
Ta en skål som ryms i micron
Lägg i nudlarna
Fyll med vatten så mycket det går
Lägg in skålen och sätt på max i ca tre minuter
Öppna dörren och rör om så de mjuka nudlarna blandas
Kör två minuter till
Ta ut nudlarna, häll smakpåsen på, rör om. Färdigt!
Ingen disk, gaffel och skål är det enda som behövs. Har absolut inte gjort det själv![]()
Häll det i en burk med lock o lägg den i en väska/kasse/rygga sen är det bara att hoppa påSen får jag stå med huvudet i micron eller vid diskbänken och äta eftersom jag inte kan gå med skålen och kryckorna samtidigt.
Västra stollen menar du Trump?Funderar på om jag ska åka o köpa kaffe idag eller i morgon, from mån kan det bli 20kr dyrare / paket
Tack till västra stollen!
Ja skyller allt på TrumpVästra stollen menar du Trump?
Inte helt säker på att han är skyldig denna gången
Det har flaggats för höjningar sen i januari pga dåliga skördar
Dock kan vi säkert delvis skylla klimatförändringarna på honom och hans anhang
Ja skyller allt på Trumpmen det stod framför allt på dåliga skördar, men jag kan ju inte skylla på vädret, det är ju som det är
![]()
Det är förstås sant!Fast ni är ju on the same page iaf![]()
![]()
Precis vad som lät genom mitt huvud när jag läste @Liten s inlägg" ... och julen varar fram till påska ..."