Ring o be att få annan antibiotica, så där kan du inte ha detBlä, mår illa och har ont i magen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ring o be att få annan antibiotica, så där kan du inte ha detBlä, mår illa och har ont i magen.![]()
Vad äter du antibiotika för? Hänger inte med.Mådde bättre så jag tog den där jäkla antibiotikan och tror jag slipper kräkas mer idag. Ska ta insomningstabletten snart och sen sova.![]()
Det är tamefan inte lätt med två ultraintroverter... men jag tror eventuellt att jag kanske möjligtvis ska gå och se typ Death of a Unicorn på bio om det passar, och vi inte är för trötta eller någon ställer in av andra anledningar på Torsdag nästa vecka.![]()
![]()
Jag har slitit sönder senor och ledband i ena foten och gått med kryckor i snart 4,5 månader. Opererades för drygt 1,5 vecka sedan. Då la de ett snitt ovanför fotknölen, lossade fästena under och skrapade benhinnan ovanför, lyfte upp fästen och sytt ihop, sytt ihop trasiga senor och ledband och sen sytt ihop resten av foten medan jag låg och lyssnade på poddar för att slippa höra någonting.Vad äter du antibiotika för? Hänger inte med.
Jag har återbesök på tisdag, får överleva till dess. Brukar aldrig nånsin kräkas, men nu har jag kräkts fyra gånger efter operationen och senast igår.Ring o be att få annan antibiotica, så där kan du inte ha det
Men det är ju det. Det där med att vara nåbar hela tiden.Det är bra. Det ska man ha har jag fått höra, och fått erfara själv när jag tappade min husnyckel i skogen.
Jag har det oftare än tidigare då jag aldrig hade det. Jag har svårt att vänja mig vid det. Förr hade man aldrig mobil med sig när man gick ut med hunden. Och det är otroligt skönt att för en stund slippa den, även om jag inte pillar på den så är vetskapen om den lite påträngande.
Men man kan ju stänga av den, om man tycker att man störs?Men det är ju det. Det där med att vara nåbar hela tiden.
Nu har jag med den sen hunden rymde och jag inte hade mobilen med, men det är så skönt att vara utan den ett tag
Ja härmed till sex. Sedan hade barnet stalljour på Ridskolan.Skööööönt med sovmorgon![]()
Ja och man kan även låta den vara hemma.Men man kan ju stänga av den, om man tycker att man störs?
Ja, man gör ju precis som man vill. Jag har absolut ingen som stör mig så det är väldigt riskfritt att ha med sig mobilen på promenad som extra säkerhet. Speciellt när man börjar bli lite äldre och potentiellt skulle kunna drabbas av sjukdom mitt ute i skogen.Ja och man kan även låta den vara hemma.
Det är inte ofta något händer så att man måste ha mobilen med sig egentligen. Folk klarade sig förr utan mobil. Jag levde i 20 år utan mobil och var ute och rände i skogen med hundar, i stallet, red osv.
De flesta av dagens mobiltelefoner tar rätt stor plats i fickan, det är inte så att de är små och enkla att stoppa ner heller utan är i vägen, speciellt sommartid. Krångliga att ha i fickan i jeansen eller var har man den när man har en klänning på sig bara tex. Jag köpte en handväska på loppis för att ha mobil och nycklar och den är i vägen. Jag har aldrig handväska annars, är inte den typen av person som trivs i det så den är mest i vägen.
Att inte ha mobil med sig kom också lite grann från när barnen var tonåringar och ringde och tjatade om saker jag redan svarat på och spammade mig för att jag skulle ge mig-vilket jag inte gjorde, sådant har fel effekt på mig, och telefonen hamnade hemma istället.
Dessutom , i mitt inlägg skrev jag "vetskapen om den", alltså vetskapen om att den är med, vad telefonen betyder egentligen, trots att man inte pillar på den- och alltså trots att den är avstängd, det är ju samma vetskap, att vara nåbar hela tiden.