Lite ont i håret men en fantastisk kväll så det är värt det.
Visa bifogad fil 165052
Ont i håret? Har du fastnat med håret någonstans eller haft det stramt uppsatt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite ont i håret men en fantastisk kväll så det är värt det.
Visa bifogad fil 165052
Men ...............................Ont i håret? Har du fastnat med håret någonstans eller haft det stramt uppsatt?
Haha nej.Ont i håret? Har du fastnat med håret någonstans eller haft det stramt uppsatt?
Det kan vara så att det uttrycket inte finns i skåneHaha nej.
Jag har aldrig hört det uttrycket i Uppland hellerDet kan vara så att det uttrycket inte finns i skånekom jag på
Edit:Fast å andra sidan är skåne fullt av icke skåningar
Jag har heller aldrig hört uttrycketDet kan vara så att det uttrycket inte finns i skånekom jag på
Kanske åldersfråga?Jag har aldrig hört det uttrycket i Uppland heller![]()
Jag har aldrig hört det heller. Västerbottning. Betyder det ont i huvudet?Det kan vara så att det uttrycket inte finns i skånekom jag på
Jag har nog mest hört "ont i hårbotten"Kanske åldersfråga?
Den här urgamla kvinnan var välbekant med uttrycket under alla uppsala-åren. (var yngre och festade mer....)
Jag har nog mest hört "ont i hårbotten"![]()
Den här skåningen har i alla fall hört detDet kan vara så att det uttrycket inte finns i skånekom jag på
Det kan vara så att det uttrycket inte finns i skånekom jag på
Jag har nog mest hört "ont i hårbotten"![]()
Vet men man vill väl att det ska låta roligare än det ärJag får ont i hårbotten när mitt långa hår är stramt uppsatt och/eller uppsatt lång stund. Det är dock inte samma sak som ont i huvudet.
Samma här! Bästa känslan på hela dagen är när jag får släppa ut håret efter arbetspass!Jag får ont i hårbotten när mitt långa hår är stramt uppsatt och/eller uppsatt lång stund. Det är dock inte samma sak som ont i huvudet.
Alltså, ont i håret är ju inte riktigt ont i huvudet utan mer bakfull!Vet men man vill väl att det ska låta roligare än det är![]()
Ont i håret har man efter en festkväll i sörmland...Det kan vara så att det uttrycket inte finns i skånekom jag på
" ... och julen varar fram till påska ..."