Vad gör vi? Del CCXI

Ååååh, får du gå på ditt? *avundsjuk*

Det är en jäkla lilltå! Totalt onödigt. Jag har för fasiken hoppat runt på den i flera dagar. Det enda ljusglimten är väl att jag får ut försäkringspengar från Folksam :meh:

Kom på att jag har ett annat par svarta vida byxor, men lagt undan dem för sommaren. Måste rota balanserad på en stege.

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Fem minuter till.
Kom just på att jag inte borde proppat den full för det blir så mycket tvätt att hänga. Dels får jag ont av det och så ryms det knappt nåt i torkskåpet. Vill tumla så lite som möjligt eftersom det sliter så på tyg men får nog slänga hälften i tumlaren idag. :down: Kan iofs tumla de äldsta lakanen så slits de ut fortare … :angel:
Jag har köpt en sån där liten rund hopfällbar torkhängare med nypor för små plagg, som jag kan hänga i badrummet :up:

Ätit en tallrik långfil, hjortronsylt och flingor igen. Lagomt avancerat att fixa i ordning då jag sitter vid bordet hela tiden. Hoppat tillbaka till sängen och tagit av mig ortosen tillfälligt, måste lufta foten lite. Ska vänta ett par timmar innan jag testar antibiotikan igen.

Du gör som du vill
Jag förstår dock inte riktigt nödvändigheten i att vara nedlåtande mot andra som de allra flesta faktiskt är när de ”bara retas lite”
Tänk att alla måste ta allt så förb. allvarligt, nä kom igen va, livet är ett skämt fullt av fallgropar, garvar man inte går man under så garva bara och ge igen. :p

Nu vill Aftonbladet sälja mera plus-abonnemang, dagens krigsrubrik bakom betalvägg naturligtvis. Hade det funnits nån som helst substans i detta hade det legat öppet, det är så man vet vad som är "vargen kommer" eller verklighet.

EU:s nya krisstrategi: ”Förbered er på krig”​

Fy fan vad bra det blev!
IMG20250327135454.webp

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 063
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 341
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hur får vi fler starter på klubbtävlingar?
  • Atletix
  • Födda -21
Tillbaka