Men jag kan väl få retas lite va?Vet du alla kan faktiskt inte det
Så lite mindre raljerande kanske
Vi fattar att du är ett händigt geni ha lite överseende med att alla inte är lika händiga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag kan väl få retas lite va?Vet du alla kan faktiskt inte det
Så lite mindre raljerande kanske
Vi fattar att du är ett händigt geni ha lite överseende med att alla inte är lika händiga
Är väl bara att ta en spik och knacka till, hur svårt kan det vara?Tja, jag kan inte. Jag har inga grejer att borra i kakel.
Kanske är en korkad fråga och nu har du ju köpt en krok, men hade inte en självhäftande varit ett alternativ? Dom vi har i badrummet sitter jättebra.Snart är badrummet klartbara några krokar kvar.
Jag har beställt en krok till hårfönen, men den hinner nog inte komma innan rörmokaren är färdig. Vi får väl ringa ut nån att sätta upp den senare.
Du gör som du villMen jag kan väl få retas lite va?![]()
Ååååh, får du gå på ditt? *avundsjuk*Pisstrött på mitt gips. Stort och klumpigt och har jag inte en socka över är det som att gå på is. Vore tidernas ironi om jag halkade med gipset och bröt benet eller armen. Dessutom dags för koloskopi inom några dagar och behöver kunna bege mig snabbt till toa vid behov.
Jo, funderade på det först. Men har dålig erfarenhet av såna så det fick bli skruv.Kanske är en korkad fråga och nu har du ju köpt en krok, men hade inte en självhäftande varit ett alternativ? Dom vi har i badrummet sitter jättebra.
Ååååh, får du gå på ditt? *avundsjuk*
Tänk att alla måste ta allt så förb. allvarligt, nä kom igen va, livet är ett skämt fullt av fallgropar, garvar man inte går man under så garva bara och ge igen.Du gör som du vill
Jag förstår dock inte riktigt nödvändigheten i att vara nedlåtande mot andra som de allra flesta faktiskt är när de ”bara retas lite”
EU:s nya krisstrategi: ”Förbered er på krig”