Så snyggt!!Fy fan vad bra det blev!
Visa bifogad fil 164572
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så snyggt!!Fy fan vad bra det blev!
Visa bifogad fil 164572
Märke?Dricker te, upptäckt ett jordgubb och krusbär, tyckte det var lite väl syrligt först men det har växt på mig. Dessutom riktigt fruktigt te inte svart.
Men är det verkligen så bra att du klättrar på stegar med ett gips du klagat på är halt? Känns som att det är upplagt med att det kommer göra ont länge om du inte låter det vila, går på ett gips som inte verkar vara gjort för att gå på?Det är en jäkla lilltå! Totalt onödigt. Jag har för fasiken hoppat runt på den i flera dagar. Det enda ljusglimten är väl att jag får ut försäkringspengar från Folksam
Kom på att jag har ett annat par svarta vida byxor, men lagt undan dem för sommaren. Måste rota balanserad på en stege.
Köpte dem på Lidl. Massor av olika sorter, vissa örter och andra frukt, men inget svart te.Märke?
Sådär gör min fjäril också.
Både biter i fötter och kampar med fingrar.
Sådär gör min fjäril också.
Både biter i fötter och kampar med fingrar.
Jag hittade några, för mig, nya och jättegoda teer på Willys. Tänk vd glad man blir över en kopp gott te.Köpte dem på Lidl. Massor av olika sorter, vissa örter och andra frukt, men inget svart te.
Visa bifogad fil 164583
Jag ska nog göra mig en mugg citronte! Det är min favorit! Lukten alltså!Jag hittade några, för mig, nya och jättegoda teer på Willys. Tänk vd glad man blir över en kopp gott te.![]()
Mitt favvo-te är ett grönt te med citronJag ska nog göra mig en mugg citronte! Det är min favorit! Lukten alltså!![]()