Vad gör vi? Del CCXI

Efter jobbet joggade jag en kort runda. Sen köpte jag macka från café för tredje dagen i rad.🙈
Ska hämta mer kaffe när filten släpper taget om
mig.
Tittar på trav från Örebro och senare från Åby där min vän startar.
IMG_3553.webp

Det är en jäkla lilltå! Totalt onödigt. Jag har för fasiken hoppat runt på den i flera dagar. Det enda ljusglimten är väl att jag får ut försäkringspengar från Folksam :meh:

Kom på att jag har ett annat par svarta vida byxor, men lagt undan dem för sommaren. Måste rota balanserad på en stege.
Men är det verkligen så bra att du klättrar på stegar med ett gips du klagat på är halt? Känns som att det är upplagt med att det kommer göra ont länge om du inte låter det vila, går på ett gips som inte verkar vara gjort för att gå på?

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 068
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
356
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 346
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka