Vad gör vi? Del CCXI

Ja, den här är så försiktig att jag alltid försöker lyfta alla såna försök. Så jag backar av och låter henne ”vara stor och vinnare” hela tiden. Jag låtsasflyr etc. 😅 Nu kan hon hänga i fingrarna på mig och morra ibland då vi leker. Men vågar inte riktigt så mkt med sambon än. Det kommer väl!
Sådär gör min fjäril också. :love:
Både biter i fötter och kampar med fingrar.

Tre veckors gips för det här!

1743086846140.webp

:rage: 🤬

Nu är jag nöjd med arbetsdagen och stänger ner för idag :) Ska bära upp lite ikeagrejjer som ligger och tar plats i hallen. Ska städa åt marsvinen medan baconpannkakan är i ugnen och behöver platsen i hallen för att ta isär buren 😅

Planerat dagen för skulle lyssna på remisskonferens (inspelad). Efter 1 timme säger de att de ska hagen remisskonferens i mars (denna heter också remisskonferens) för yttrandet ska beredas i början av april. Jaha tänkte jag, 27e idag… när kommer den då?
Ja, jag lyssnade på fel konferens. Den jag skulle lyssna på hade kommit i ett annat mail. Med samma rubrik…

Okej, du har alltså inte heller nån humor, jaja jag vill inte ha nåt att göra med folk som saknar humor och detta verkar saknas på detta forum så, nu loggar jag ut en sista gång så får ni fortsätta utan mig. Bye!

Det är din åsikt. Den berör mig inte. Jag är nämligen väldigt trygg i att jag både har humor och högt i tak. Dock förhoppningsvis mer finess än du tycks ha.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 046
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
350
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 329
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka