Vad gör vi? Del CCXI

Japp, tork och tvätt är kokt. Provade med andra eluttag, inte ett liv. Suck. Tvättmaskinen är typ fyra år, och torktumlaren inte ens ett år. Fattar inte vad som hänt! Gah!
Får inte ut tvätten heller..

Suck. Hoppas det går på hemförsäkringen.
Garanti om inte annat när det är så nytt.

Japp, tork och tvätt är kokt. Provade med andra eluttag, inte ett liv. Suck. Tvättmaskinen är typ fyra år, och torktumlaren inte ens ett år. Fattar inte vad som hänt! Gah!
Får inte ut tvätten heller..

Suck. Hoppas det går på hemförsäkringen.

Torktumlaren borde gå på garantin.

Garanti om inte annat när det är så nytt.
Fast har båda pajat precis samtidigt så kanske det kan vara att något gått snett i elen i huset och pajat dem?

Vaknade inte halvdöd i morse utan kände mig hyfsat pigg faktiskt 😅 Ändå har det blivit lite onödigt sent tre kvällar i rad. Men har visst fått sova nog ändå. Byggde ihop det sista grejjerna i "klädrummet" igår och flyttade mina och makens kläder. Nu ska mina gamla garderob monteras ner och lite småfix. Ska köpa en matta också.

Idag började jag dagen med gym och nu är det bara att kötta på med jobb! Tråkigt väder så blir nog ingen långpromenad på lunchen.

Duschade med en påse på gipset. Inte en höjdare om vi säger så eftersom jag fick tömma ut en halv liter vatten ur påsen efteråt. Jag är en dubbel idiot som inte tänkte på att jag måste sitta ner och duscha just nu 🙈

Började dagen med att ta kvällens mediciner :down:. Ingen större fara skedd, det var bara omeprazol och allergimedicin. Har nu intagit morgonens medicin också.
Det blir tidig lunch idag och sen iväg till grannstaden för hjulbyte. Det ska bli så skönt att slippa rasslet från dubbarna :)

Hittade hit med god tid. Jag kommer slltid i extremt god tid eller för sent när jag får jag panik och springer runt i cirklar. Sol men blåsigt. Borde tagit på mig vinterjackan.

Väntas ju bli uppåt 15 grader varmt så borde struntat i att elda även om det behövdes i morse 🤣...Nu är det svettigt här inne och jag som ska dammsuga 😂. Men svett är ju fett som gråter sägs det ju.

Varit utanför porten med hundarna så de iaf fått kissa. Ska väl kravla mig upp ur sängen igen och ge oss alla mat. Skönt det inte är så varmt ute ännu, kunde ha vinterjackan men i morgon ska det bli sol och +10 grader och jag måste försöka stappla runt så hundarna får komma ut lite mer. :down:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 070
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 543
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka