Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag kan väl få retas lite va?![]()
Funderar på om jag ska unna mig thaimat idag eller inte.. Der vore väldigt gott, men samtidigt lite onödigt då jag ändå har mat hemma.. Tåls att tänka på.
Klart du ska ha thaimat! Det är fredag och du är värd det!Funderar på om jag ska unna mig thaimat idag eller inte.. Der vore väldigt gott, men samtidigt lite onödigt då jag ändå har mat hemma.. Tåls att tänka på.
Kan du inte välja sekreterare? Eller administrativa frågor? För det rör ju sig om en sådan. På min vc kan man välja sekreterare och det kostar inget, där ställer man ju då förstås sådana administrativa frågor- avbokar/ombokar besök, frågor om remiss kommit osv.
Att du ställer en fråga "har min remiss kommit" är inget vårdbesök, så om din vårdcentral tolkar det som det oavsett hos vem du hamnar hos, och tar betalt för det, hade jag gått vidare. Det är inget vårdbesök.
Säkert mycket dum fråga, men alla säkringar är hela? I båda mina hus har man ibland förundrats över vilka säkringar som hör till vad...Fick upp luckan till tvätten. Stank lagom härligt. Tar med det till mina föräldrar imorgon och tvättar om.
Har verkligen ingen lust med krångel!
Vi har dessutom stort behov av tvättmaskin.. Tvättar flera gånger i veckan. Nåja, det får väl bli tvättberg ett tag.
har du provat att dra en förlängningssladd till ett uttag du vet funkar?Bilen lagad med silvertejp. Snyggt
Tvätt och tork fortfarande stendöda och tvätten lyckas vi inte få ut.. Har tömt ut vattnet men lyckas inte få upp luckan. Orkar inte mer nu.
Men husnycklarna är tillbaka där de hör hemma, och katterna är hemma med. Alltid nåt.
Dom är på väg till mitt områdeTranor på väg norrut. Det är något speciellt för mig. När fåglarna kommer eller flyger neråt. Något filosofiskt. Blir alltid så berörd längst inne av det.
Visa bifogad fil 164640