Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska pyssla lite fler kransar av mina röda grenar. Fast denna gång minivarianter som kan ligga runt ett blockljus. Jag har "snöat" (vit färg + strösocker) på tallkottar så jag ska nog bland annat använda dessa.... :)

Hemma från körövningen - det var jättekul 😃

Är så trött nu bara. Ska försöka hålla mig från att sova middag så jag inte förlorar hela em till seghet.. men blir nog att slappa i soffan en stund framför gårdagens hoppning. Vill få upp adventsstjärnorna idag med!

Hemma från körövningen - det var jättekul 😃

Är så trött nu bara. Ska försöka hålla mig från att sova middag så jag inte förlorar hela em till seghet.. men blir nog att slappa i soffan en stund framför gårdagens hoppning. Vill få upp adventsstjärnorna idag med!
Misslyckades 🙈 blev en powernap ändå. Vad jag önskar att sova en stund mitt på dagen på helgen 😂 Känner mig inte tokseg heller, så sov nog tillräckligt kort!

Jag har blivit beroende av sushi. Har ätit det 4 dgr i rad och är inne på att köpa det till kvällsmat också.😇
Har tittat på dressyr, Gifted på Netflix och nu trav.
IMG_1789.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 424
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 175
Svar
1 949
· Visningar
53 713
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka