Chucky...Vaknade för en stund sen av att Marodören skrattade i sömnen.. Inte ett dugg creepy eller så va...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chucky...Vaknade för en stund sen av att Marodören skrattade i sömnen.. Inte ett dugg creepy eller så va...
Men typ speciellt som kvällsunderhållningen i det bumpska hemmet för tillfället är Destination FearChucky...
Äter du upp jultomten ???Ätit frukost efter slitsamma drömmar, joggat 7.5 km och nu äter jag jultomten och dricker kaffe.
Blir dressyr, skidor och trav x2.
Visa bifogad fil 157677
Haha jäkla autokorrekt.Äter du upp jultomten ???
Kom precis till jobbet. Tydligt att folk tänker shoppa idag, för jösses vilket trafikkaos i shoppingområdet där jag jobbar...
Helt klart passande Det var tjockt med bilar, många som tutade på varandra bara för att de inte kom fram (som om alla andra bilar plötsligt skulle försvinna upp i tomma intet) osv. Det var väldigt skönt att ställa sig på en av de minst populära parkeringarna och sedan gömma sig inne på jobbet.Hemma hos mig går shoppingområdet under namnet Sodom och Gomorra. Jag kan förstå att det är extra illa en sådan här vecka med black week hit och dit.
Oh, tack!@gul_zebrahär kommer fyrspannen visas ikväll.
18.35 börjar det.Oh, tack!