Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker chai latte och ser återigen på keep sweet. Inväntar på att spelaffären ska öppna så jag kan se vad de tar för ps 4 spel.

Ätit frukost efter slitsamma drömmar, joggat 7.5 km och nu äter jag jultomten och dricker kaffe.
Blir dressyr, skidor och trav x2.
IMG_1787.webp

Druckit kaffe, rastat hundar
Knutit upp julgranen som blåser omkull hela tiden
Ska sätta upp en stjärna till och ta in min rosa gran. Sen är det klar för jul

Sitter uppkrupen i soffan hemma hos mina föräldrar och njuter av en lugn, slö morgon. I kväll kommer min treårige brorson hit, då lär det bli allt annat än lugnt och slött :D Ska bli himla mysigt att träffa honom dock! Snart dags att kliva ur pyjamasen för att gå en promenad med pappa, sedan är jag bjuden på adventsfika hos vänner i eftermiddag och efter det ska vi promenera in till stan och se på ljuständning + luciakröning. Snacka om mysig lördag! :love:

Ligger i sängen och dricker kaffe. Sååå skönt med sovmorgon. Funderade på SIHS men behovet nog en helg utan särskilt mycket planer. Rätt skönt :sleep:

Hemma hos mig går shoppingområdet under namnet Sodom och Gomorra. Jag kan förstå att det är extra illa en sådan här vecka med black week hit och dit.
Helt klart passande :D Det var tjockt med bilar, många som tutade på varandra bara för att de inte kom fram (som om alla andra bilar plötsligt skulle försvinna upp i tomma intet) osv. Det var väldigt skönt att ställa sig på en av de minst populära parkeringarna och sedan gömma sig inne på jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 424
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 172
Svar
1 947
· Visningar
53 609
Senast: dobbis
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
300

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka