Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
aldrig varit med om härNär jag förnyade för 1.5 år sedan betalde jag inget. Nu kostar det 40 kronor
Va?!?Äntligen höstlov! Inte för att jag ska vara ledig men betydligt färre elever och färre kollegor på plats. Idag är jag sjukt less på en kollega som drog in mig till sin mentorsklass och sen ifrågasatte mitt ämne fullständigt tack och lov att klassen jag hade efteråt var otroligt duktiga trots sista lektionen före lov.
Jag har kollegans mentorsklass i svenska, hen drog in mig med att eleverna hade frågor om den kommande uppgiften, jag kommer in, frågar klassen vad de undrar över, inget mer än saker som står tydligt på lärplattformen som de övriga i klassen säger innan jag hinner svara. Kollegan börjar då fråga om vi verkligen gör samma sak i alla klasser eller om jag lägger på hennes klass mer än vad de andra klasserna gör och om det inte vore bättre att vi gjorde exakt samma sak istället för att läsa olika böcker, inför klassen. Jag har inga problem att förklara ämnet och varför vi väljer olika böcker och har lite olika ordning på vad vi gör men inte på det sättet.Va?!?
Det är ju helsjukt! Jag hade traskat raka vägen till rektorn plus att jag hade läst lusen av läraren efteråt.Jag har kollegans mentorsklass i svenska, hen drog in mig med att eleverna hade frågor om den kommande uppgiften, jag kommer in, frågar klassen vad de undrar över, inget mer än saker som står tydligt på lärplattformen som de övriga i klassen säger innan jag hinner svara. Kollegan börjar då fråga om vi verkligen gör samma sak i alla klasser eller om jag lägger på hennes klass mer än vad de andra klasserna gör och om det inte vore bättre att vi gjorde exakt samma sak istället för att läsa olika böcker, inför klassen. Jag har inga problem att förklara ämnet och varför vi väljer olika böcker och har lite olika ordning på vad vi gör men inte på det sättet.
Jag svettasDet är kallt
Det är kallt
Jag var på språng till min nästa lektion och rektorn samt kollegan hade hunnit åka hem när min lektion var slut, men ja jag ska prata med kollegan och rektorn nästa vecka.Det är ju helsjukt! Jag hade traskat raka vägen till rektorn plus att jag hade läst lusen av läraren efteråt.