[/QUOTE]Men Hu sÄ jobbigt för dig men Àn Àr verkligen inte hoppet ute, Àven om det givetvis inte Àr ett svar som förhoppningen var. Hoppas du Àr frisk snart
Tack snÀlla du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[/QUOTE]Men Hu sÄ jobbigt för dig men Àn Àr verkligen inte hoppet ute, Àven om det givetvis inte Àr ett svar som förhoppningen var. Hoppas du Àr frisk snart
Fattar din sida! Jag stoppade en dyr, ny (fusk-)pÀlsjacka i mitt sÀngbord och klappade den varje kvÀll typ 1 vecka efter köp.MÀrkligt, sambon tyckte inte det var rimligt att mina nya Manolo Blahniks skulle fÄ sova i sÀngen inatt, svagt tycker jag!
BÀddat ner mig pÄ hotellet.
Det hÀr med pulsen Àr fÄnigt, den beter sig som om jag Àr ute och joggar bara jag sniglar mig ut pÄ toa.
Ăr alldeles för mĂ€tt pga Ă„t för fort för hungrig
JÀvla skit! Var till lÀkaren och hade hoppats pÄ att de fÄtt bort all cancer vid op. TyvÀrr hade de hittat mer. Och de vet nu inte om de tvÄ de hittat kommer frÄn en annan tumör i kroppen. SÄ jag mÄste göra nÄgon helkroppsröntgen för att kolla det. Fan! För en mÄnad sen var ju allt bra, trodde jag iaf.. Usch, blir sÄ ledsen och orolig! Och nu vÀnta Ànnu lÀngre pÄ att fÄ veta lÀget. SÄ jobbigt med den hÀr vÀntan.
Och nu i oktober Àr det ju cancer överallt pÄ tv, radio etc ocksÄ.
Hög puls av maten?
Tack snÀlla du!Usch stackare förstÄr verkligen att vÀnta och att inte veta mÄste vara tortyr. Kram
Nej det Àr cytostatikabehandling som gör det
IgÄr var det kanelbullens afton och imorgon annandag kanelbulle.Vi har 18 grader pÄ jobbet! Det innebÀr att det förmodligen kommer bli ca 20-21 grader i dag
Ăr ocksĂ„ kanelbullens dag och som vanligt har jag och bĂ€sta kollegorna inte snackat ihop oss. Ena kollegan har kĂ€pt tvĂ„ var, jag har köpt en var, och en av kollegorna Ă€r pĂ„ g in med tvĂ„ var han med.
5 kanelbullar var Jag kommer inte vÄga Àta alla i dag pga magen, sÄ jag tror jag Àter tvÄ och de andra fÄr följa med hem.
Hade magen varit i ordning hade jag slukat alla 5