Jag vill egentligen bara vara i Stockholm och gå på craft week och kolla på alla konsthantverksutställningar. Men nej, jag är inte där..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske skulle undvika just sådana program? Det finns ju mycket annat att titta på som inte är matrelaterat, menar jag .Som vanligt gör British Bakeoff att jag både dreglar och vill baka. Viennese butter cookies (aka Strassburgare) på menyn idag. Jag älskar Strassburgare.
Du kanske skulle undvika just sådana program? Det finns ju mycket annat att titta på som inte är matrelaterat, menar jag .
Jävla skit! Var till läkaren och hade hoppats på att de fått bort all cancer vid op. Tyvärr hade de hittat mer. Och de vet nu inte om de två de hittat kommer från en annan tumör i kroppen. Så jag måste göra någon helkroppsröntgen för att kolla det. Fan! För en månad sen var ju allt bra, trodde jag iaf.. Usch, blir så ledsen och orolig! Och nu vänta ännu längre på att få veta läget. Så jobbigt med den här väntan.
Och nu i oktober är det ju cancer överallt på tv, radio etc också.